• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
29

اپل در حال ساخت آیپد رده پایین جدیدی است

  • کد خبر : 29072
  • 24 دسامبر 2020 - 11:26
آیپد رده پایین جدید

در سال ۲۰۲۰ اپل ناگهان با فروش بالای تبلت های خود مواجه شد. این موضوع به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است. در حال حاضر بسیاری از افراد دورکار هستند و با استفاده از سیستم های رایانه ای و آیپدهای اپل به فعالیت می پردازند. این روزها خبر تازه ای در وب سایت های مرتبط با تکنولوژی دیده می شود که بر تولید آیپد رده پایین جدید اپل دلالت دارد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی این خبر می پردازیم.

شیوع ویروس کرونا و تولید سیستم های پایین رده

از زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان نمایان شد، درآمد بسیاری از کسب و کارهای بزرگ کاهش یافت. در نتیجه میزان بودجه ی افراد برای خرید دستگاه های دنیای تکنولوژی کاهش پیدا کرد. از طرفی مسئله ی دورکار شدن باعث شدت تقاضای اشخاص در خصوص تهیه ی تبلت ها، گوشی های هوشمند و دستگاه های رایانه ای شده است. در نتیجه شرکت های بزرگ سیاست تولیدی خود را به سمت عرضه ی دستگاه های میان رده و پایین رده متمایل ساخته اند. آیپد رده پایین جدید نیز برای همه گیر شدن استفاده از تبلت های اپل طراحی می شود.

خصوصیات ساختاری آیپد رده پایین جدید

آیپد رده‌ پایین جدید‌ اپل با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی خود، ظاهر خوبی خواهد داشت. این دستگاه از ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی برخوردار است. تراشه ی A13 Bionic نیز بر ساختار فنی آیپد ۱۰٫۵ اینچی رده پایین اپل فرمانروایی می کند. اپل معمولا به دنبال عرضه ی سیستم های رده پایین و خوش قیمت نبوده است. اما این اولین بار نیست که آیپد رده پایینی به بازار راه می یابد. پیش از این تبلت ۱۰٫۲ اینچی رده ‌پایینی از کمپانی محبوب اپل ارائه شده بود.

تاریخ عرضه ی آیپد ۱۰٫۵ اینچی رده پایین اپل

بر اساس شایعات منتشر شده، آیپد رده پایین جدید اپل باریک تر و سبک تر از مدل های قبلی خود می باشد. این احتمال وجود دارد که آیپد ۱۰٫۵ اینچی رده پایین اپل به آیپد ایر ۲۰۱۹ شباهت ساختاری بالایی داشته باشد. به هر حال گویا اپل قصد دارد محصول رده پایین تازه ی خود را با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار سازد. تا به حال ارزان ترین تبلت اپل قیمت ۳۲۹ دلار داشته است. تبلت پایین رده ی جدید در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد ‌شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.