• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
38

تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو معرفی شد

  • کد خبر : 29167
  • 26 دسامبر 2020 - 15:56
تبلت لنوو تب پی 11 پرو

لنوو یکی از برندهای محبوبی است که همواره در تولید و طراحی تبلت های کاربردی و مدرن تبحر داشته است. به تازگی لنوو‌ تب پی ۱۱‌ پرو را روانه ی بازار کرده است. تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو از خصوصیات ساختاری ایده آلی بهره می برد. با خرید این تبلت می توانید به راحتی فعالیت های روزمره ی خود را انجام دهید. در ادامه قصد معرفی اجمالی تبلت Lenovo Tab P11 Pro را داریم.

روند رقابتی تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو

سیاست تولیدی کمپانی لنوو در طی چند سال اخیر بر روی ساخت تبلت های هوشمند کاربردی و ایده آل متمرکز شده است. شاید از لحاظ تولید گوشی ها و موبایل های به روز نتوان خیلی کمپانی لنوو را قدرتمند دانست. اما حضور نام لنوو در بازار رقابتی تبلت امری انکارناپذیر است. جالب است بدانید تبلت‌ لنوو تب پی ۱۱ پرو‌ در مقایسه‌ ‌با تبلت هایی مانند گلکسی تب اس ۶ و تب S5e سامسونگ می تواند برنده ی میدان باشد. چراکه این تبلت تصاویر خروجی را در ابعادی بزرگ‌ تری در‌اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته تفاوتی در رزولوشن محصولات مذکور وجود ندارد.

تراشه ی اسنپدراگون تبلت‌ ‌Lenovo Tab P11 Pro

تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو با تراشه ‌ی اسنپدراگون ۷۳۰G و صفحه ‌نمایشی ۵/۱۱ اینچی OLED عرضه می شود. حضور تراشه ی اسنپدراگون  ۷۳۰G در تبلت جدید لنوو، این سیستم را کمی ضعیف تر از گلکسی تب اس ۶ با تراشه ی اسنپدراگون ۸۵۵ کرده است. اما از طرفی تبلت Lenovo Tab P11 Pro از گلکسی تب S5e که دارای تراشه ی اسنپدراگون ۶۷۰ می باشد، پیشی می گیرد. وضعیت پردازشی Lenovo Tab P11 Pro با ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی تکمیل می شود. می توانید ۵۰ دلار بیشتر هزینه کنید و نسخه ی با ظرفیت تر را با ۶ گیگابایت حافظه ی رم تهیه کنید.

قیمت تبلت Lenovo Tab P11 Pro

اینکه تبلت لنوو تب پی ۱۱ پرو نسبت به قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلاری خود ارزش خرید دارد یا نه، بیشتر به سلیقه ی شما بستگی خواهد داشت. آنچه واضح است کیفیت و امکانات ساختاری خوب تبلت Lenovo Tab P11 Pro می باشد. قیمت پایه ‌ی گلکسی تب اس ۶ از ۶۴۹٫۹۹ دلار آغاز می شود. این تبلت از لنوو‌ تب پی ۱۱‌ پرو گران تر است و مجهز به قلم لمسی شده است. اما برای تب پی ۱۱‌ پرو نیز می توانید قلم جداگانه ای تهیه کنید. کافی است قلم لمسی سازگار را با قیمت ۶۵ دلار تهیه نمایید. در‌کنار قلم لمسی امکان استفاده از صفحه کلید بی سیم نیز وجود دارد. بدین شکل شما می توانید تبلت خود را به یک لپ تاپ مجهز تبدیل کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.