• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
18

دستمزد عادل فردوسی پور از AFC برای گزارش فینال آسیا

  • کد خبر : 29185
  • 27 دسامبر 2020 - 9:59
دستمزد عادل فردوسی پور از AFC

عادل فردوسی پور درباره دستمزد گزارشگری بازی پرسپولیس و اولسان از AFC شفاف سازی کرد.

عادل فردوسی پور در گفت‌وگوی که درحاشیه تمرین تیم رسانه ورزش صورت گرفت اظهار کرد: از حضور میلیونی مردم عزیز که مثل همیشه لطف داشتند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های فضای مجازی گزارش را دنبال کردند ممنونم.

وی در خصوص نحوه حضورش برای گزارش بازی فینال توضیح داد: همانطور که می‌دانید،‌ ای اف سی یک نهاد بین المللی ورزشی است که کشور ما نیز ضمن داشتن کرسی‌های مختلف در آن عضویت دارد. همه ساله بازیکنان و مربیان تیم ها، داوران، مسئولین فدراسیون فوتبال، مقامات کشورمان و اهالی رسانه در رویداد‌های این نهاد شرکت می‌کنند و امسال هم برای بازی فینال به دعوت‌ای اف سی در قطر حضور پیدا کردند، من هم از طرف‌ای اف سی برای گزارش همین بازی دعوت شدم.

عادل فردوسی پور درباره شایعاتی درمورد دستمزد وی از AFC و پیوستن او به تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور، بیان کرد: بر خلاف این شایعات مغرضانه که پیش‌تر هم به اشکال مختلف دیگر صورت گرفته، من برای گزارش این بازی هیچ دستمزدی نه از‌ ای اف سی و نه از هیچ مقام و نهاد دیگری دریافت نکردم. همچنین با هیچ شبکه فارسی زبان آن ور آبی مذاکره نکرده و نمی‌کنم.

این گزارشگر محبوب کشورمان در ادامه افزود: همیشه افتخارم این بوده که برای مردم عزیز کشورم کار کرده و تنها از سر علاقه به حرفه ام و برای مردم کشورم گزارش کرده‌ام. گذر زمان علت این فضا سازی‌های هدفمند را روشن خواهد کرد.

دیدار پرسپولیس و اولسان کره جنوبی که هفته گذشته از طریق اینستاگرام AFC پخش شد، طبق آمار منتشر شده بیش از چهار میلیون و ششصد هزار بیینده بازی را از این طریق تماشا کردند و رکورد لایو اینستاگرام با بیش از تماشای همزمان هشتصد هزار نفر شکسته شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.