• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ کوچک تر خواهد بود

  • کد خبر : 29278
  • 28 دسامبر 2020 - 12:51
گوشی گلکسی زد فولد 3

براساس عقاید بسیاری از کارشناسان دنیای تکنولوژی گوشی هایی با نمایشگر بزرگ فروش خوبی را تجربه می کنند. اما با این وجود به تازگی شایعه ای منتشر شد که دلالت بر کوچک شدن ‌نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ دارد. در ادامه کلیه ی حواشی مرتبط را بیان خواهیم کرد.

یکی از جدیدترین گلکسی های سامسونگ، گوشی گلکسی زد‌ فولد ۳ خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار می شود. سامسونگ از آن دسته از برندها بوده است که همواره به ساخت گوشی های بزرگ و در عین حال ظریف توجه داشته است.

موفقیت گوشی های تاشو برای سامسونگ

در سال ۲۰۲۰ سامسونگ برای رقابتی تازه با رقیبان اصلی خود چون اپل، اقدام به طراحی و ساخت گوشی های تاشو کرد. پس از عرضه ‌ی موفق گلکسی زد فولد ۲ کاملا انتظار می رفت که نسل های جدیدی از گلکسی های رول شدنی به بازار جهانی موبایل عرضه شوند. این موضوع اصلی ترین علت پیدایش گوشی گلکسی زد فولد ۳ بوده است. البته Galaxy Z fold 3 تنها موبایل تاشدنی سامسونگ در سال جدید نیست. سیاست تولید رده های مختلف شامل حال این نوع موبایل ها نیز می باشد.

دلیل اصلی کوچک شدن نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۳

یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ خبری را منتشر کرد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد ساخت. وی مدعی است که برخی از محبوب ترین خصوصیات ساختاری گلکسی نوت به سایر گلکسی های جدید منتقل می شوند. طبق عقیده ی بسیاری از کارشناسان و جنبه های مختلف شایعات موجود، می توان حدس زد که گلکسی اس ۲۱ اولترا از سری گلکسی اس ۲۱ و گوشی گلکسی زد فولد ۳ از قلم لمسی برخوردار خواهند بود. گویا Galaxy Z fold 3 صفحه نمایش کوچک تری نسبت به زد فولد ۲ دارد. چرا که طراحان سامسونگ به ‌دنبال استفاده از فضای آزاد شده در داخل گوشی برای جای‌ دادن قلم S Pen هستند.

حضور قلم لمسی در گلکسی های جدید سامسونگ

همان طور که اشاره شد قلم لمسی با تعدادی از گلکسی های جدید سامسونگ هماهنگ خواهد شد. با انتشار فهرستی از سازمان FCC مشخص شد که گلکسی اس ۲۱ اولترا نه ‌تنها مجوز عرضه در ایالات متحده را گرفته است؛ بلکه از قلم S Pen نیز پشتیبانی می ‌کند. اما مشخص نیست که نمایشگر این گوشی ها هم نسبت به نمونه های هم رده و مشابه کوچک خواهند شد یا می توان از صفحه ی بزرگی با وجود قلم استفاده کرد. بهتر است صبر کنیم تا خبر انتشار این گوشی ها به صورت رسمی اعمال شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.