• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
19

دستگیری ۴ قاتل والیبالیست سرشناس زاهدانی | قتل علیرضا قیاسی

  • کد خبر : 29307
  • 29 دسامبر 2020 - 11:02
بازداشت عاملان قتل علیرضا قیاسی

علیرضا قیاسی ، بازیکن تیم منتخب جوانان والیبال استان سیستان و بلوچستان، در درگیری با سارقان سیزدهم آذر ماه به قتل رسید. عاملان قتل این والیبالیست زاهدانی صبح امروز بازداشت شدند.

علی‌رضا قیاسی‌ جوان ۱۸ ساله که در کنار والیبال، ورزش کوهنوری هم انجام می داد در زاهدان توسط سارقانی که قصد ربودن تلفن همراه وی را داشتند پنجشنبه سیزدهم آذرماه به قتل رسید.این جوان زاهدانی روز حادثه با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوردی گروهی را برای جمعه هماهنگ می کند. اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط سارقان که قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش او را ب قتل رساندند.

شاید در آینده نزدیک تماشاگران سالن والیبال ۶ هزار نفری آزادی شاهد حضور لیبروی جوانی به نام علیرضا قیاسی در تیم ملی بودند. اما حالا والیبال ایران در ماتم قتل والیبالیست زاهدانی است.

ماجرای قتل‌ علیرضا قیاسی

 علیرضا قیاسی‌ در خیابان البرز حضور داشت و در نزدیکی دفتر پیشخوان دولتی استان زاهدان روی یک سکو نشسته بود که ۲ سارق به قصد سرقت نزدیک علیرضا می شوند که با مقاومت او رو به رو شدند. در این لحظه یکی از سارقان بلافاصله با یک چاقو قلب علیرضا را هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند و از محل حادثه متواری می شوند.

پس از چاقو خوردن علیرضا و متواری شدن سارقان مردم به اورژانس زنگ می زنند اما در فاصله ۱۰ دقیقه ای که ماموران اورژانس خود را به محل حادثه می رسانند خون از قلب علیرضا به بیرون پمپاژ شده و علیرضا فوت می‌کند. متاسفانه مردمی که در صحنه حاضر بودند آگاهی نداشتند که با فشار دادن دست روی جای زخم می توانند جلو فوت علیرضا قیاسی را بگیرند.

بازداشت عاملان قتل علیرضا قیاسی

بازداشت عاملان قتل علیرضا قیاسی

علیرضا قیاسی والیبالیست معروف استان سیستان و بلوچستان در حین سرقت موبایلش با ضربات چاقو بیرحمانه در زاهدان به قتل رسید.

صبح امروز عاملان قتل علیرضا قیاسی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران آگاهی شناسایی و بازداشت شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.