• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
35

هواوی اولین لپ تاپ خود را معرفی خواهد کرد

  • کد خبر : 29441
  • 31 دسامبر 2020 - 11:40
اولین لپ تاپ هواوی

هواوی برند محبوبی است که روز به روز در حال پیشرفت است. این برند تاکنون با قیمت های مناسبی که برای محصولات خود ارائه می دهد؛ به راحتی فروش ایده آل را تجربه کرده است. به تازگی قرار است هواوی به لیست تولید کنندگان لپ تاپ نیز بپیوندد. خصوصیات اولین لپ تاپ هواوی‌ در وب سایت های خبر رسانی قابل رویت است. در ادامه شما را با ساختار فنی اولین لپ تاپ Huawei آشنا می سازیم.

ساخت اولین لپ تاپ هواوی

چندی پیش هواوی‌‌ رسما طراحی و تولید لپ تاپ را تایید کرد و شایعات مرتبط با آن را تصدیق نمود. اولین‌‌ لپ تاپ‌‌ هواوی‌‌ با تراشه ی اختصاصی طراحی خواهد شد. تراشه ی ARM قدرت پردازشی اولین لپ تاپ Huawei تامین می کند. پیش بینی می شود این سیستم با قیمت مقرون به صرفه ای در بازار جهانی حضور بیابد. باید دید میزان استقبال کاربران از اولین لپ تاپ Huawei تا چه حدی خواهد بود.

خصوصیات فنی اولین لپ تاپ Huawei

اطلاعات چندانی از اولین‌ لپ تاپ هواوی‌‌ در دست نیست. اما براساس تصویری که در ویبو منتشر شده، برخی از ویژگی‌های کلیدی این لپ ‌تاپ جدید، قابل پیش بینی است. طبق این تصویر، درون لپ ‌تاپ هواوی‌‌‌‌‌ تراشه Kirin 990 تعبیه شده است. اولین لپ تاپ Huawei دارای ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی SSD سریع خواهد بود. نمایشگر لپ تاپ جدید کمپانی هواوی ۱۴ اینچ است. این صفحه نمایش با وضوح  ۱۰۸۰p به فعالیت می پردازد.

قدرت نرم افزاری لپ تاپ Qingyun L410

لپ ‌تاپ جدید هواوی‌ به Deepin OS 20 مجهز شده است. این سیستم عامل بر پایه ی لینوس طراحی خواهد شد. اما گفته می شود احتمال دارد در آینده سیستم عامل اولین لپ تاپ هواوی به Harmony OS تغییر کند. اولین لپ تاپ Huawei دارای نام Qingyun L410 است. لپ تاپ مذکور می تواند به نوعی مدل ارزان ‌قیمت MateBook 14 باشد. از طرفی احتمال اینکه هواوی‌ قصد استفاده از تکنولوژی ۵G را برای لپ تاپ خود داشته باشد هم وجود دارد. انتظار می ‌رود لپ‌ تاپ هواوی‌ ابتدا در چین حضور بیابد و سپس راهی بازار کشورهای دیگر شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.