• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
26

همکاری سونی برای تولید حسگر دوربین پرچمدار جدید اوپو

  • کد خبر : 29486
  • 02 ژانویه 2021 - 13:05
همکاری سونی با اوپو

در دنیای امروز بسیاری از کمپانی های تولید کننده مشغول همکاری های مختلفی برای طراحی و ساخت گوشی ها، تبلت ها و سایر سیستم های دیجیتالی هستند. به تازگی عنوان شد که همکاری سونی با اوپو نیز برای تولید حسگر دوربین پرچمداران جدید اوپو شکل گرفته است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع می پردازیم.

همکاری سونی با اوپو برای توسعه‌ی حسگر دوربین IMX789

بر اساس شایعات، در حال حاضر همکاری‌ سونی با اوپو‌ جهت توسعه ی حسگر دوربین IMX789 است. گویا این حسگر در Oppo Find X3 تعبیه خواهد شد. منابع خبر رسانی چین مدعی هستند که همکاری سونی با Oppo به اینجا ختم نمی‌شود. آن ها معتقدند سونی به توسعه ی حسگر دوربین دیگری تحت عنوان IMX789 نیز می پردازد. این قطعه به ‌احتمال قوی برای نخستین بار در Find X3 اوپو استفاده می شود.

محصولات مشترک قبلی سونی و اوپو

همکاری سونی با اوپو در گذشته نیز وجود داشته و به نسبت با استقبال خوبی رو به رو شده است. این همکاری برای توسعه ‌ی حسگر دوربین Find X2 Pro شکل گرفته است. در Find X2 Pro از حسگر IMX689 استفاده می شود که یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با ویژگی Quad Bayer Filter می باشد. حسگر مذکور می‌ تواند به راحتی تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی را ثبت کند. IMX689 دارای دو لرزشگیر لیزری است که شرایط نوری گوناگون را کنترل می کند. این حسگر از دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی ۲۵ میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

افزایش کیفیت همکاری سونی با Oppo

سونی برند محبوبی است که روز به روز در حال پیشرفت است. مزیت اصلی همکاری با این کمپانی، پیشرفت و توسعه ی روز به روز قابلیت های ارائه شده ی آن است. این موضوع شامل حال حسگر جدید سونی نیز خواهد شد. طبق حواشی موجود در وب سایت های خبر رسان همکاری سونی با اوپو در راستای طراحی حسگر جدیدی است که IMX789 ‌نام دارد. کارشناسان دنیای تکنولوژی انتظار دارند حسگر IMX789 عملکرد بسیار قوی تر و حرفه ای تری در مقایسه با IMX689 ارائه دهد و حتی از پیکسل‌ های بیشتری بهره ببرد. احتمال دارد این حسگر جدید، یک ماژول ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.