• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

خباز : اصلاح طلبان شکایت نمیکنند دهان برخی اصولگرایان بیشتر باز می‌شود

  • کد خبر : 29537
  • 03 ژانویه 2021 - 14:16
اتهام زنی اصولگرایان به اصلاح طلبان

محمدرضا خباز در پاسخ به اتهام زنی های اخیر برخی اصولگرایان به اصلاح طلبان، می‌گوید: عده‌ای ناآگاه خود را اصولگرا می‌دانند ولی بدانند اصول اولیه، راستگویی است. افراد ریاکار دروغگو چون حرفی برای گفتن ندارند شروع می‌کنند به اهانت به اصلاح طلبان و بیان حرف‌های بی‌اساس.

محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح طلب و استاندار استان خراسان در رابطه با برخی اصولگرایان و اتهاماتی که به اصلاح طلبان وارد آورده اند، اظهار کرد: من چندی پیش با خودم فکر می‌کردم چگونه انسانی که اعتقاد به خدا دارد، از قیامت می‌ترسد و عقیده دارد هر حرفی که از دهان در می‌آید بنا به فرموده‌ی قرآن آن را می‌نویسند، این طور اتهام زنی می‌کند که به هیچ وجهِ من الوجوه واقعیت ندارد.

وی خطاب به برخی اصولگرایان می‌گوید: از آن‌جایی که اصلاح طلبان دفاع و شکایت نمی‌کنند دهان این ها بیشتر باز می‌شود تا این‌که دیدم یکی از علما به یک روایت جعلی و واحد اتکا کرده و در کتاب خود نوشته است که اگر کسی در دین بدعت گذاشت، شما می‌توانید به او اتهام مالی و اتهام جاسوسی بزنید و یکی پا را فرا تر گذاشته و گفته بود حتی اتهام جنسی هم می‌توان زد تا از چشم مرد بیافتد.

 اصلاح طلبان قصد بدعت در دین را دارند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی بیان کرد: چرا یک عالِم به یک خبر واحد توجه و آن را بیان می‌کند که امروز دستاویز مخالفین اصلاح طلبان شده است؟ من احساس کردم که این‌ها پشتوانه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند. این‌ها می‌گویند اصلاح طلبان قصد بدعت در دین را دارند در حالی که قصد اصلاح طلبی، اصلاح امور مملکت است. قصد اصلاح طلبان رسیدگی بهتر به حقوق مردم و دفاع از مردم است و برای آن هزینه‌های سنگینی در چهل سال داده‌اند.

محمدرضا خباز افزود: یکی از آقایان اتهام می‌زد و می‌گفت برای این‌ها از اسرائیل و آمریکا چمدان های دلار می‌آید. مگر مملکت این‌قدر بی حساب و کتاب است که وزارت اطلاعات، سپاه و این‌همه نیرو از موضوع بی‌خبر هستند. شما چطور چنین ادعایی می‌کنید و چگونه می‌شود شب اول قبر به این اتهامات پاسخ داد؟

روایات جعلی زمینه ساز اتهام زنی اصولگرایان به اصلاح طلبان

خباز یادآور شد: آقایی در اصفهان گفته بود فقط اتهامات جنسی نزنید، بقیه اتهامات اشکالی ندارد. نتیجه این می‌شود که به اسم اسلام، دین و مقدسات  برای اینکه رقیب خود را از صحنه خارج کنند به یک روایت جعلی و واحد رجوع کنند. عرض من این است که هرچه به انتخابات نزدیک تر می‌شویم متاسفانه حرف های آدم‌های بی‌تقوا بیشتر می‌شود.

خباز درباره برخی اصولگرایان می‌گوید: در این بین عده‌ای ناآگاه خود را اصولگرا می‌دانند ولی بدانند اصول اولیه، راست گویی است. دوم مبارزه با ریاکاری است. افراد ریاکار دروغگو چون حرفی برای گفتن ندارند شروع می‌کنند به اهانت به اصلاح طلبان و بیان حرف‌های بی اساس. من زمینه‌ی این دروغ پردازی ها و دروغ گویی ها را همان روایت جعلی و واحدی می‌دانم که آن‌ آقا در کتابش نوشته بود.

این سیاستمدار خاطر نشان کرد: از یک طرف رهبری می‌گویند حتی اگر شده یک روز زودتر باید تحریم‌ها را بشکنیم. از طرف دیگر آمریکا اعلام کرده است من حاضرم به پنج به اضافه یک برگردم و این‌ها می‌دانند در این صورت، آرامشی در کشور به وجود می‌آید و دلار و ارز این چنین رشد نمی‌کند و سودجویان زمینه پر کردن جیب خود را از دست می‌دهند و از این رو اصولگرایان به توهین و اتهام زنی به اصلاح طلبان دست می‌زنند تا مذاکره، به دست دولت روحانی نیافتد.

مذاکره اشکالی ندارد فقط اصلاح طلبان مذاکره نکنند

خباز تاکید کرد: یکی از اصولگرایان گفته بود مذاکره اشکالی ندارد فقط اصلاح طلبان مذاکره نکنند. کشور که دست شما بود زمان مذاکره‌ی شما، شش قطعنامه بر علیه ایران تصویب شد. این آقایان گمان می‌کنند مردم ایران به آلزایمر مبتلا شده اند. تحریم‌ها شرایط بدی را برای مردم به وجود آورده است. این افراد تعصب ایرانی بودن خود را از دست داده‌اند و نمی‌فهمند چقدر به طبقات محروم جامعه سخت می‌گذرد. وقتی ترامپ رأی نیاورد این طیف، زانوی غم بغل کردند چون می‌دانستند، نفر بعدی، ادامه دهنده‌ی راه ترامپ نخواهد بود. هرچه به انتخابات نزدیک تر می‌شویم از این حرف‌های بی‌اهمیت بیشتر زده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.