• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
25

اطلاعات دو گوشی جدید موتورولا فاش شد

  • کد خبر : 29545
  • 03 ژانویه 2021 - 14:45
گوشی های جدید موتورولا

گوشی های جدید موتورولا در دیتابیس گیک بنچ دیده شدند. براساس اطلاعات موجود در گیک بنچ، موتورولا در حال طراحی و تولید دو نوع گوشی از سری کاپری و لاین نیو است. به نظر می رسد سال ۲۰۲۱، موتورولا یکی از برندهای تولید کننده ی پرکار صنعت گوشی های هوشمند باشد. در ادامه شما را با حواشی مرتبط با انتشار موتورولا کاپری پلاس و موتورولا نیو آشنا می سازیم.

طراحی و تولید گوشی های جدید موتورولا

چند هفته ای می شود که وب سایت های خبری مختلف شایعاتی در راستای انتشار گوشی های جدید موتورولا منتشر می کنند. براساس این شایعات پیش بینی شده بود که سری جدید موبایل های موتورولا با نام کاپری (Capri) تولید می شوند. به تازگی موتورولا کاپری با شماره مدل XT2127-1/XT2127-2 در چند گواهی تأیید حضور یافته است. روز گذشته اطلاعاتی درباره ‌ی مدل پلاس این گوشی‌ در Gsmarena نیز منتشر شده است. هنوز به طور دقیق نمی توان ویژگی های موتورولا کاپری را ردیابی کرد. اما موبایل کاپری پلاس هم با شماره مدل XT2129-3 در گیک ‌بنچ دیده شده است.

کاپری پلاس در آزمایش گیک ‌بنچ توانسته است امتیاز ۳۰۶ در حالت تک ‌هسته ‌ای و امتیاز ۱۲۵۸ در حالت چندهسته‌ ای کسب کند. از طرفی بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می ‌کنند که موتورولا گوشی دیگری به نام نیو (Nio) راهی بازار خواهد کرد. موتورولا نیو نیز با شماره مدل XT2125-4 در گیک ‌بنچ حضور داشته و توانسته است امتیاز ۹۵۸ در آزمایش تک‌ هسته‌ای و امتیاز ۲۹۶۹ در آزمایش چند هسته ‌ای را کسب کند.

خصوصیات ساختاری موتورولا کاپری پلاس

گوشی های جدید موتورولا با خصوصیات فنی ایده آلی روانه ی بازار خواهند شد. گفته می شود که نسخه ی پلاس کاپری به تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ و اندروید ۱۱ مجهز شده و دارای ۴ گیگابایت رم است. وب ‌سایت آلمانی Technick News مدعی است که صفحه نمایش موتورولا کاپری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با وضوح +HD  و ناچ قطره ‌ای تولید می شود. به هر حال به نظر می رسد که این گوشی در دو نوع عرضه گردد. یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باشد و مدل دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. شواهد موجود در وب سایت ها بر داشتن دوربین ۶۴ پیکسلی نیز برای موتورولا کاپری دلالت می کنند.

انتشار موتورولا کاپری همزمان با نسخه ی پلاس آن

در میان گوشی های جدید موتورولا نسخه ی معمولی موتورولا کاپری هم وجود دارد. این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح +HD است. وضعیت پردازشی موتورولا کاپری را  تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ کنترل می کند. در این بین می دانیم موتورولا نیو نیز دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود و با اندروید ۱۱ عرضه می ‌شود. در سه ماه اول ۲۰۲۱ گوشی های مذکور از طرف کمپانی موتورولا به بازار راه می یابند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.