• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
18

حضور گوشی شیائومی ردمی نوت T9 در گیک ‌بنچ

  • کد خبر : 29587
  • 04 ژانویه 2021 - 13:10
گوشی شیائومی ردمی نوت T9

به نظر می رسد شیائومی در سال ۲۰۲۱ قصد تولید گوشی های مختلفی دارد. در این بین سری نوت ۹ همچنان دیده می شود. گویا شیائومی روی یکی دیگر از مدل‌ های سری ردمی نوت ۹ کار می ‌کند که در واقع مدلی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U ساخت مدیاتک است. این محصول گوشی شیائومی ردمی نوت T9 نام دارد و به تازگی در بنچمارک گیک ‌بنچ نمایان شده است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با گوشیNote 9T  Redmi شیائومی می پردازیم.

تولید گوشی شیائومی ردمی نوت T9 پیش از عرضه ی نوت ۱۰

درست زمانی که طرفداران و متقاضیان شیائومی به دنبال نشانه ای از طراحی و تولید گوشی های ردمی نوت ۱۰ بودند، خبر عرضه ی سری دیگر از نوت ۹ از برند محبوب شیائومی در وب سایت های مختلف رویت شد. به نظر می ‌رسد شیائومی فعلا برنامه ‌ای برای معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت T9 ندارد و همچنان به ‌دنبال ساخت مدل ‌های بیشتری از سری ردمی نوت ۹ است. هم اکنون سری ردمی نوت ۹ شامل محصولاتی ازجمله ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۹ اس، ردمی نوت ۹ پرو، ردمی نوت ۹ مدل ۵G، ردمی نوت ۹ پرو مدل ۵G و ردمی نوت ۹ پرو مکس می‌شود که مسلما تعداد کمی از یک سری گوشی نیست.

گوشی Note 9T  Redmi شیائومی، یک محصول میان رده

شیائومی همچنان سیاست تولیدی خود را براساس و پایه ی سیستم های میان رده تنظیم کرده است. این برند به دنبال جذب حجم بزرگی از کاربران گوشی های هوشمند است. به گفته ی بسیاری از کارشناسان دنیای تکنولوژی، شیائومی با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت عالی به سمت رقابت با اصلی ترین برندهای سازنده ی دنیا گام برمی دارد. این موضوع با افت درآمد کسب و کارهای مختلف در اثر شیوع کرونا شدت یافته است. به هر حال گوشی شیائومی ردمی نوت T9 هم یک سیستم میان رده است که از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می گیرد.

خصوصیات ساختاری گوشی Note 9T  Redmi شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت T9 مبتنی بر سیستم‌ عامل اندروید ۱۰ است و توانسته در آزمون تک‌ هسته‌ای به امتیاز ۵۹۸ و در آزمون چند هسته ‌ای نیز به امتیاز ۱٫۷۶۰ برسد. چندی پیش گزارشی منتشر شد که شماره گوشیNote 9T  Redmi شیائومی را مشخص می‌کرد. این شماره مدل با آنچه در بنچمارک مشاهده می‌شود، مطابقت دارد و حرف G موجود در انتهای شماره مدل M2007J22G مشخص می‌سازد که ردمی نوت ۹ تی تنها برای بازار چین عرضه نخواهد شد. در نتیجه شیائومی قصد دارد بازار موبایل را در سال ۲۰۲۱ نیز تصاحب کند. البته هنوز اطلاعات چندانی از ویژگی های ساختاری ردمی ۹ تی در دست نیست. اما می توانید مطمئن باشید ظرافت ساختاری بالا و کیفیت بی نظیر در این گوشی حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.