• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

سه هفته زندگی با جسد یک زن میانسال!

  • کد خبر : 29695
  • 06 ژانویه 2021 - 10:12
سه هفته زندگی با جسد زن

پسر جوانی که سه هفته با جسد زن میانسالی در خانه مجردی‌اش زندگی کرده، در بازجویی‌ها مدعی شد که او به خاطر مصرف مواد‌مخدر فوت کرده است.

اواخر آذر ناپدید شدن زنی ۴۹ ساله به پلیس اعلام شد. خانواده‌اش مدعی بودند وی برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. با اعلام این شکایت، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که زن میانسال، آخرین بار با پسر جوانی دیده شده است.

شاکی با مراجعه به پلیس بیان کرد: همسرم امروز صبح از خانه‌مان حوالی شرق تهران برای انجام کاری بیرون رفت ودیگر بازنگشت. من و پسرم که خیلی نگرانش بودیم به خانه بستگان و دوستان سر زدیم و حتی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هم رفتیم، اما خبری از او پیدا نکردیم. الان احتمال می‌دهیم که برای او اتفاق بدی رخ داده باشد.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که زن میانسال، آخرین بار با پسر جوانی به نام سروش که از طریق تلگرام و فضای‌مجازی بایکدیگر در ارتباط بودند، دیده شده است . با این احتمال که این پسر جوان از سرنوشت میترا با خبر باشد، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و در نهایت سروش شناسایی و پسر ۲۵ ساله یکشنبه ۱۴ دی بازداشت.

سه هفته زندگی با جسد زن میانسال برای یافتن موقعیت مناسب!

سروش در تحقیقات اولیه مدعی بود از سرنوشت میترا بی‌خبر است، اما فقط ۲۴ ساعت پس از بازداشت راز ناپدید شدن او را برملا کرد و گفت: ک سال قبل عضو گروه تلگرامی شدم که یکی از اعضای آن زنی به نام مهری بود. ما هر روز تعدادی پیام در گروه می‌فرستادیم تا اینکه با او آشنا شدم. مهری گفت که مجرد است که تصمیم گرفتم با او دوست شوم. پس از این ارتباط ما به صورت پیامکی و تلفنی ادامه داشت و گاهی هم در بیرون و داخل خیابان یکدیگر را ملاقات می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم او شوهر دارد. پس از این از او جدا شدم، اما مدتی بعد دوباره به صورت پیامکی با هم ارتباط برقرار کردیم.

او ادامه داد: حدود سه هفته قبل، میترا به خانه من آمد تا مواد مخدر مصرف کنیم. آن روز هم قرص و هم مواد مصرف کردیم که ناگهان حال میترا بد شد ترسیده بودم نمی‌دانستم چه کار کنم در همین حال متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد و مرده است. می‌خواستم جسد را از خانه‌ام که در طبقه دوم بود بیرون ببرم اما ترسیدم. مدام منتظر فرصتی بودم تا بتوانم جسد را از خانه خارج کنم. اما این انتظار سه هفته طول کشید. من در این مدت با جسد در خانه تنها بودم. جسد را داخل ساک مخصوص پتو قرار داده و آن را داخل کمد گذاشتم و قبل از اینکه فرصت انتقال جسد را پیدا کنم دستگیر شدم.

کشف جسد درخانه مجردی

با اعتراف متهم، تیم جنایی به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران راهی آپارتمان سروش شدند. از جسد داخل کمد خبری نبود اما در یکی از اتاق‌ها با تعداد زیادی پتو رو به رو شدند مأموران پتوها را کنار زده و در نهایت موفق شدند جسد میترا را داخل ساک مخصوص پتو، در حالی که جسد هنوز سرد و دارای فساد نعشی نشده بود کشف کردند.

موضوعی که باعث تعجب تیم تحقیق شد این بود که جسد یخ زده و دچار فساد نعشی نیز نشده بود. با آن‌که حدود سه هفته از مرگ زن میانسال می‌گذشت اما در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی باتوجه به نبود فساد نعشی احتمال دادند زمان کمی از مرگ گذشته باشد. از سویی جسد دچار یخ زدگی شده بود اما هیچ یخچالی که جنازه را داخل آن قرار داده باشند نیز در محل پیدا نشد.

به دستور بازپرس محمد وهابی، جنازه زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.