• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
46

کتاب خوان جدید شیائومی رونمایی شد

  • کد خبر : 29786
  • 07 ژانویه 2021 - 13:11
کتاب خوان جدید شیائومی

کتاب خوان ها سیستم هایی هستند که به تازگی با استقبال نسبتا خوبی رو به رو شده اند. شیائومی نیز یکی از برندهای مطرح طراحی و تولید کتاب خوان است. این برند به تازگی از کتاب خوان تازه ای تحت عنوان می ریدر پرو شیائومی رونمایی کرده است. کتاب خوان جدید شیائومی خصوصیات ساختاری ایده آلی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

کتاب خوان جدید شیائومی، رقیب آمازون کیندل اوسیس

کتاب خوان جدید شیائومی نسبت به مدل قبلی خود یعنی می ریدر پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کرده است. این کتاب خوان به نوعی تبلتی است که پروسه ی خواندن کتاب را لذتبخش می کند. خصوصیات ساختاری تبلت می ریدر پرو شیائومی توانسته است آن را به رقیب اصلی آمازون کیندل اوسیس تبدیل کند. آمازون کیندل اوسیس پیش از تولید می ریدر پرو شیائومی فروش بالایی داشت و به راحتی بازار تبلت های کتاب خوان را در دست گرفته بود.

کتاب خواندن در تبلت می ریدر پرو شیائومی

کتاب خوان جدید شیائومی پروسه ی خواندن کتاب در دوران قرنطینه را لذتبخش کرده است. تبلت می ریدر پرو شیائومی صفحه نمایش بزرگی دارد و به امکانات بسیاری برای شخصی سازی نمایشگر اصلی سیستم مجهز شده است. امکان جستجوی صوتی نیز از قابلیت های تازه ای است که به کتاب خوان جدید کمپانی شیائومی اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت، کاربر خیلی سریع می تواند کتاب مورد نظر خود را بیابد. صفحه‌ نمایش ۷٫۸ اینچی ال ای دی می ریدر پرو تراکم ۳۳۰ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌ دهد. این نمایشگر از ۲۴ درجه برای تنظیم روشنایی برخوردار است. شما می توانید رنگ فونت کتاب های دیجیتالی را هم با استفاده از طیف رنگی سرد و گرم تغییر دهید تا خواندن کتاب راحت تر شود.

ویژگی های فنی تبلت می ریدر پرو شیائومی

ویژگی های فنی کتاب خوان جدید شیائومی با ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده ۴ هسته ‌ای شکل می گیرد. این تبلت با اندروید ۸.۱ راهی بازار شده و از تکنولوژی وای فای و بلوتوث سری ۵ پشتیبانی می‌کند. تبلت می ریدر پرو شیائومی با فرمت ‌های txt، epub، pdf و آفیس سازگار است. لازم به ذکر است که باتری تعبیه شده در می ریدر پرو نیز ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت می باشد. باتری مذکور قدرت این را دارد که به مدت ۷۰ روز پس از شارژ، دستگاه را در حالت استندبای روشن نگه دارد. فعلا کتاب خوان کاربردی می ریدر پرو در چین عرضه می شود و دارای قیمت ۱۶۵ دلاری است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.