• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
19

زمین و آسمان پرتغال به نام مهدی طارمی!

  • کد خبر : 29821
  • 09 ژانویه 2021 - 13:49
مهدی طارمی در بازی پورتو و فامالیکائو

مهدی طارمی ، ستاره ایرانی پورتو نمایش استثنایی در بازی با فامالیکائو ارائه داد و نقش اول برتری تیمش بود.

در چارچوب بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو برای ششمین بازی پیاپی مهدی طارمی را در خط حمله تیمش قرار داد.

مهدی‌ طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، توانست بار دیگر در تیم پورتو بدرخشد و با زدن دو گل و کسب یک پنالتی در بازی پورتو و فامالیکائو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

گل اول مهدی طارمی در بازی پورتو و فامالیکائو

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۱۳ در ضد حمله‌ای سریع از پاس «خسوس کرونا» استفاده کرد و گل نخست بازی را برای پورتو به ارمغان آورد اما هفت دقیقه پس از آن، «روبرت» از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

مهدی طارمی در بازی پورتو و فامالیکائو

دقیقه ۳۲؛ طارمی پنالتی گرفت

در دقیقه ۳۲ طارمی با خطای دروازه‌بان میزبان سرنگون شد که سیستم کمک داور ویدئویی موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. «سرجیو اولیویرا» پشت توپ ایستاد و گل دوم پورتو را رقم زد.

گل دوم طارمی

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۵۸ با ضربه سر موفق شد گل دوم و میهمان را به ارمغان آورد. «ژائو ماریو» هم در دقیقه ۹۰ زننده آخرین گل پورتو بود.

پورتو با برتری در این دیدار ۳۱ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفت. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با ۳۵ امتیاز صدرنشین است

مهدی طارمی؛ متخصص پنالتی گیری

مهدی طارمی که پیش از این در پنج مسابقه حضور ثابت داشت و در هفت دیدار به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، در سیزدهمین بازی فصل برای پورتو موفق شد تعداد گل های خود را به عدد  ۶ برساند و در رده سوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

البته طارمی اگر ۴ پنالتی که در این فصل گرفته بود را خودش می‌زد و به سرجیو اولیویرا نمی‌داد، این بازیکن ۷ گله نبود و از سوی دیگر ستاره ایرانی پورتو نیز با ۱۰ گل در رده دوم جدول برترین گلزنان می‌ایستاد.

روند فوق‌العاده مهدی طارمی در پرتغال خوشحالی تماشاگران پورتو را به همراه داشته و کاری کرده تا آنها به موسی مارگا انتقاد کنند؛ همچنین از سوی دیگر پنالتی گرفتن‌های مهاجم ایرانی پورتو در پرتغال همه هواداران فوتبال در این کشور را شگفت‌زده کرده و آنها طارمی را متخصص این کار دانستند.

مهدی طارمی در بازی پورتو و فامالیکائو

صحبت های طارمی بعد از دیدار پورتو و فامالیکائو

مهاجم تیم پورتو گفت: احساس خوبی دارم و از همبازیانم که به من برای زدن ۲ گل کمک کردند، قدردانی می‌کنم. خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم.

مهدی طارمی بیان کرد: طبیعی است وقتی بازیکنی تیمش را تغییر می‌دهد، نیاز به زمان برای هماهنگی با تیم و همبازیان جدیدش دارد. دوره سازگاری من در پورتو پایان یافته و اکنون احساس خوبی دارم. در پورتو بیشتر از تیم قبلی‌ام (ریوآوه) فرصت گلزنی دارم. فصل گذشته در برخی بازی‌ها برای ریوآوه گل می‌زدم اما این فرصت در پورتو بیشتر است، البته این موضوع طبیعی است، زیرا پورتو تیم بزرگی است. من از این بابت خوشحالم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم همیشه بخشی از تیم پورتو در لحظه‌های خوب باشم. موفق شدیم یک بازی دیگر را هم بدون شکست یا تساوی به پایان برسانیم. ما پیروز شدیم و اکنون باید به دنبال صدرنشینی باشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.