• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

گوشی گلکسی M02s سامسونگ رونمایی شد

  • کد خبر : 29966
  • 12 ژانویه 2021 - 15:21
گوشی گلکسی M02s سامسونگ

سال ۲۰۲۱ با وجود افت درآمد بسیاری از کسب و کارهای سراسر جهان در اثر شیوع کرونا آغاز شد. این موضوع به نحوی باعث شده است که برندهای مختلف طراحی و تولید گوشی های میان رده را جدی تر از قبل بگیرند. سامسونگ نیز همواره برند قدرتمندی برای عرضه ی موبایل های میان رده بوده است. گوشی گلکسی M02s سامسونگ سیستم خوش قیمتی است که به تازگی رونمایی شد. در ادامه به بررسی خصوصیات ساختاری این موبایل می پردازیم.

عرضه ی موبایل‌ Galaxy M02s سامسونگ در هند

گوشی گلکسی‌ M02s‌ سامسونگ به بازار هند معرفی می شود. در حال حاضر مشخص نیست که این موبایل به صورت رسمی در چه تاریخی به بازار جهانی راه می یابد. اما آنچه واضح است، قیمت مناسب موبایل Galaxy M02s سامسونگ می باشد. گوشی مذکور با قیمت پایه‌ی ۸۹۹۹ روپیه چیزی در حدود ۱۲۲ دلار در هند عرضه می ‌شود.

قدرت پردازشی گوشی گلکسی M02s سامسونگ

بر اساس گزارش GSMArena و به ‌نقل از بیانیه‌ ی مطبوعاتی کاملا رسمی کمپانی سامسونگ، گوشی گلکسی M02s سامسونگ به تراشه ی اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام مجهز شده است. این پردازشگر چند سالی می شود که در موبایل های مختلف حضور دارد. به طور دقیق سه سال و نیم از معرفی رسمی اسنپدراگون می ‌گذرد. پردازنده ی مذکور بر پایه ‌ی لیتوگرافی ۱۴ نانومتری ساخته شده است و از هشت هسته‌ی Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز استفاده می ‌کند.

موبایل Galaxy M02s سامسونگ

دوربین های موبایل Galaxy M02s سامسونگ

گوشی گلکسی M02s سامسونگ دارای نمایشگر ۶۵ اینچی HD پلاس LCD است. نمایشگر M02s از یک بریدگی V شکل برای حضور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خود که دارای دیافراگم f/2.2 است، بهره می گیرد. ‌دوربین سه‌ گانه ی پشتی پنل نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی است. یکی از لنزهای ۲ مگاپیکسلی دارای لنز ماکرو است؛ در حالی که دیگری برای عمق‌ سنجی منظره ی عکاسی استفاده می ‌شود.

خصوصیات فنی موبایل Galaxy M02s سامسونگ

گوشی گلکسی M02s سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قدرتمندی فعالیت می کند که براساس فناوری شارژ سریع ۱۵ وات، تامین انرژی دارد. این انرژی به راحتی می تواند مطابق با وضعیت کاری دو سیم کارت در دو حالت ۴G و VoLTE باشد. ویژگی های ساختاری موبایل Galaxy M02s سامسونگ با بلوتوث ۵، وای فای، اندروید ۱۰ و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون تکمیل می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=29966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.