• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

سامسونگ برای گوشی های مختلف حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی تولید خواهد کرد

  • کد خبر : 30011
  • 13 ژانویه 2021 - 15:23
حسگر 200 مگاپیکسلی سامسونگ

به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سال موفیقت و پیشرفت روز افزون سامسونگ باشد. این برند قدرتمند مانند هر سال به دنبال عرضه ی گلکسی های میان رده و پرچمدار جدید است. اما در کنار طراحی گلکسی های جدید خود قصد دارد با سایر برندهای تولید کننده شراکت کند. احتمالا حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ به بازار گوشی های هوشمند معرفی می شود؛ در گوشی های گوناگونی حضور خواهد یافت. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با حسگر جدید سامسونگ برای گوشی ها می پردازیم.

تولید انبوه حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ

طبق گزارش خبرگزاری GSMArena به تازگی یکی از مطمئن ‌ترین منابع فاش‌ کننده‌ ی اخبار مربوط با سامسونگ عنوان کرده است که کمپانی پر قدرت صنعت فناوری قصد دارد در سال جاری میلادی از تعداد زیادی حسگر دوربین سری ایزوسل (ISOCELL) برای گوشی های هوشمند رونمایی کند. این همکاری ها مشخص نیست برای چه نوع موبایل هایی اتفاق بیفتد. اما آنچه واضح است فرا رسیدن زود هنگام حسگر ۲۰۰‌ مگاپیکسلی‌ سری ایزوسل سامسونگ است.

ساخت حسگرهای سامسونگ ادامه خواهد داشت

خبر طراحی حسگر جدید سامسونگ برای گوشی ها، خبر تازه ای نیست. در سال ۲۰۲۰ نیز شایعاتی دیده می شد که بر انتشار حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی های گوناگون دلالت داشت. اما مثل اینکه فاصله ی زمانی نسبتا زیادی تا عرضه ی این نوع حسگر توسط سامسونگ وجود دارد. در حال حاضر سامسونگ معتقد است که هم اکنون زمان آماده سازی شرایط برای استفاده از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ فرا رسیده است. باید صبر کنیم تا شاهد عملکرد این حسگر باشیم.

خصوصیات فنی حسگر جدید سامسونگ برای گوشی ها

آوریل سال ۲۰۲۰ یعنی فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ نیز عنوان شده بود که حسگر ۲۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با ابعاد یک اینچی عرضه می شود. حسگر مذکور بسیار بزرگ‌ تر از بزرگ ‌ترین حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی فعلی سامسونگ باشد که ابعادش به ۳۳/۱ اینچ می‌رسد. درنتیجه اگر طبق شایعات دوربین بعدی سامسونگ یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد، باید منتظر حسگری باشیم که اندکی کوچک‌ تر از یک اینچ است. البته در حال حاضر اطلاعات چندانی از خصوصیات فنی حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در دست نیست، اما ظرافت ساختار سازنده ی آن مسئله ی غیر قابل انکاری می باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.