• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

گوشی ال جی رولبل به زودی رونمایی می شود.

  • کد خبر : 30221
  • 18 ژانویه 2021 - 14:23
گوشی ال جی رولبل

در سال ۲۰۲۰ سامسونگ به طراحی و تولید گوشی های تاشدنی بسیاری پرداخت. این کمپانی اعلام کرده است که سال ۲۰۲۱ نیز ساخت موبایل‌ های جدید رول شدنی را ادامه خواهد داد. از این رو برندهای مختلف با طراحی موبایل های رول شدنی به رقابت با سامسونگ پرداخته اند. چندی پیش مشخص شد که ال جی هم قصد دارد در میدان رقابت با سامسونگ حضور داشته باشد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با تولید گوشی ال جی رولبل می پردازیم.

نمایش اولین تیزر تبلیغاتی از گوشی ال جی رولبل

تولید موبایل ال جی رولبل کاملا رسمی از طرف ال جی تایید شده است. ال‌ جی الکترونیکس روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی خود را در مراسم CES 2021 برگزار کرد و به صورت کاملا رسمی در خصوص موبایل LG Rollable توضیح داد. اولین تیزرهای تبلیغاتی این موبایل در کنفرانس پخش شده است. خبرگزاری ورج در گزارشی نوشت که کمپانی ال‌ جی رسما عرضه ی گوشی رول شدنی ال جی رولبل در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار جهانی را تایید کرده است.

قابلیت های صفحه نمایش موبایل LG Rollable

در جای جای فضای مجازی خبر قابلیت های ساختاری نمایشگر گوشی ال جی رولبل دیده می شود. مسئولین ال جی مدعی هستند که گوشی رول شدنی ال جی رولبل به نمایشگری منحصربه ‌فرد با توانایی تغییر اندازه مجهز است. قدرت گسترش این نمایشگر بسیار بالا خواهد بود. تبدیل این موبایل به یک تبلت کوچک خیلی سریع اتفاق می افتد. البته در حال حاضر اندازه های اصلی نمایشگر و ویژگی های ساختاری آن مشخص نیست. اما به احتمال قوی با یک موبایل‌ خوش دست مواجه خواهیم شد که وضوح خوبی در نمایشگر دارد.

ساختار منحصر به فرد گوشی رول شدنی ال جی رولبل

براساس ویدئوهای تبلیغاتی منتشر شده از گوشی LG Rollable در مراسم CES 2021، این دستگاه با تکنولوژی منحصر به فردی تولید می شود. تفاوت های ساختاری موبایل LG Rollable با سایر موبایل های تاشدنی کاملا واضح است. ال‌ جی شرکتی است که به کار روی فاکتورهای غیر معمول برای موبایل‌ های هوشمند عادت دارد. در ویدئویی که پخش شد گوشی رول ‌شدنی جدید به ‌آرامی باز می‌ شود و نمایشگری نسبتا بزرگ جلو چشمانمان قرار می‌دهد. باید دید این فناوری ساخت تا چه کاربردی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.