• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
23

گوشی موتورولا اج اس دارای تراشه اسنپدراگون سری ۸۰۰ خواهد بود

  • کد خبر : 30262
  • 19 ژانویه 2021 - 15:40
گوشی موتورولا اج اس

در سال ۲۰۲۰ گوشی اج پلاس موتورولا در نقش یک پرچمدار پر قدرت از این برند محبوب روانه ی بازار شد. چندی پیش اعلام شد که گوشی موتورولا اج اس نیز نسل جدیدی از اج پلاس انتشار یافته در سال گذشته است و احتمالا به زودی به بازار جهانی گوشی های هوشمند می پیوندد. در ادامه به بررسی حواشی مرتبط با موبایل  Motorola Edge S می پردازیم.

گوشی موتورولا اج اس، پرچمدار جدید موتورولا

گویا موتورولا و لنوو قصد دارند امسال هم در بازار رقابت گوشی های پرقدرت شرکت کنند. انتظار می رود به زودی موتورولا گوشی هوشمند و پرچمدار خود را عرضه کند. به احتمال قوی این موبایل پرچمدار گوشی موتورولا اج اس نام خواهد داشت. براساس شایعاتی که در وب سایت های خبری مختلف دیده می شود، موبایل  Motorola Edge S به تراشه سری ۸۰۰ کوالکام مجهز شده است.

پردازنده ی اصلی موبایل Motorola Edge S

در حال حاضر اطلاعات چندانی از خصوصیات فنی گوشی موتورولا اج اس در دست نیست. اما به ‌گزارش وب سایت GSM Arena، مدیر داخلی لنوو در کشور چین تا حدی به پردازنده ی اصلی موبایل  Motorola Edge S اشاره کرده است. چن جین می‌گوید گوشی اج اس به تراشه اسنپدراگون سری ۸XX مجهز شده است. طبق ادعای وی احتمالا نوع تراشه، اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود؛ اما این امکان هم وجود دارد که شاهد استفاده از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ در موبایل اج اس، پرچمدار جدید موتورولا باشیم.

تشابه گوشی موتورولا Nio و موبایل Motorola Edge S

سال ۲۰۲۱ سالی برای عرضه و رونمایی گوشی های جدید موتورولا است. پیش از این نیز شایعاتی در خصوص عرضه ی موبایل موتورولا Nio منتشر شده بود. طبق شایعات این گوشی که با شماره‌ مدل XT2125 در حال ساخت است، دارای صفحه ‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح تصویر FullHD+ ، نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اندروید ۱۱ می باشد. در حال حاضر وجه اشتراک موتورولا Nio و گوشی موتورولا اج اس احتمال حضور اسنپدراگون ۸۶۵ در هر دو گوشی است. باید دید از لحاظ خصوصیات سخت افزاری تا چه اندازه این دو موبایل به یکدیگر شباهت دارند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.