• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

مهدی رسول پناه استعفا داد | عذرخواهی رسول پناه از هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 30295
  • 20 ژانویه 2021 - 13:55
استعفا رسول پناه

مهدی رسول پناه ، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس که به آنها فحاشی کرده بود، لحظاتی پیش از سمتش استعفا داد.

بعد از انتشار فیلم های فحاشی و توهین های مهدی رسول پناه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرپرست پیشین مدیرعاملی این تیم انتقادات زیادی به ادامه حضورش در این تیم صورت گرفت. بعد از حدود دو ماه از این اتفاق ناخوشایند لحظاتی پیش مهدی رسول پناه با صدور بیانه‌ای از سمتش استعفا داد.

در متن بیانیه رسول پناه آمده است: خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیبم شد و تلاش کردم با همه سختی‌ها و تهدید‌ها باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم که در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه ۹ پرونده را ببندیم به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

قصد اسایه ادب به مردم مازندران نداشتم، عذرخواهی می‌کنم

برخی دنبال جوسازی علیه پرسپولیس هستند
امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

 رسول پناه از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد

مهدی رسول پناه به خاطر انتشار فایل ویدیویی او که در آن به سرمربی و بازیکنان پرسپولیس فحاشی می کند، عذرخواهی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران

هواداران گرامی پرسپولیس

متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده ویدیوهایی از صحبت های بنده در جمع چند هوادار و سوبرداشت ها از این صحبت ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.

لازم می دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرپسولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آن ها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای به قهرمانی پنجم و ثبت یک کرود دست نیافتنی، یاری کنند.

مهدی رسول پناه

یکم بهمن ماه ۱۳۹۹

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.