• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
17

عوامل انتشار کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک کرمانشاه به حبس محکوم شدند

  • کد خبر : 30337
  • 21 ژانویه 2021 - 10:46
کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور حبس برای عوامل انتشار کلیپ مبتذل و هنجارشکنی در تکیه معاون الملک خبر داد.

شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به انتشار کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک بیان کرد: در این کلیپ که بصورت گسترده‌ای در فضای مجازی انعکاس پیدا کرد، زنی بدون پوشش مناسب در تکیه معاون الملک کرمانشاه را نشان می داد که اقدام به تبلیغ و مدلینگ می‌کرد.

شهرام کرمی در ادامه اظهار کرد: از آن جایی که پخش این کلیپ مبتذل و هنجارشکنانه که در یکی از اماکن تاریخی و دارای تقدس استان ساخته شده بود، احساسات مردم متدین و شهید پرور کرمانشاه را جریحه دار کرد، به سرعت دستور شناسایی و دستگیری مسببان و عوامل اصلی آن را صادر کردیم.

هنجارشکنی در تکیه معاون الملک

وی تشریح کرد: خوشبختانه با سرعت عمل ضابطین دستگاه قضایی عوامل اصلی ساخت این کلیپ هنجارشکنانه در مدت زمان کوتاهی دستگیر شدند و در اعترافاتشان اعلام کردند که این کلیپ را چند سال پیش در تکیه معاون الملک ساخته‌اند، اما اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه : پس از طی شدن مراحل قانونی رسیدگی به پرونده قضایی این متهمین رای نهایی دادگاه برای آنها صادر و محکوم به حبس شدند.

کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک کرمانشاه

استفاده از مانکن های زنده در کرمانشاه

شهرام کرمی با اشاره به استفاده از مانکن های زنده در کرمانشاه بیان کرد: باتوجه به اینکه تصاویر و کلیپ‌های این دو هنجارشکنی در فاصله چند روز اتفاق افتاد، برای همین رسیدگی به این موضوع نیز همزمان با پرونده تکیه معاون الملک انجام گرفت که در نهایت مسببان این قبح شکنی هم دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: برخورد قاطع دستگاه قضایی با این هنجارشکنان را درس عبرتی برای سایر متخلفانی دانست که در اندیشه اجرای چنین قبح شکنی‌هایی هستند. دادستانی کرمانشاه تمام رفتارهای مشابه اینچنینی را در فضای مجازی رصد می‌کند و برخوردی جدی و قاطع با هنجارشکنان خواهد داشت، کما اینکه پس از برخورد با عوامل ساخت دو کلیپ مذکور با چند نمونه مشابه دیگر هم برخوردهایی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.