• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

شارژر به تدریج از گوشی های سامسونگ حذف خواهد شد

  • کد خبر : 30437
  • 23 ژانویه 2021 - 16:08
حذف شارژر از گوشی های سامسونگ

سالی که گذشت اپل با حذف‌ شارژر از آیفون جدید خود نقدهای مثبت و منفی فراوانی را دریافت کرد. این کمپانی مدعی است که زباله های دیجیتالی باید به طور کامل از محیط زیست حذف‌ شوند و در واقع عدم حضور شارژر در گوشی های هوشمند امروزی موضوع ایده آلی برای حفظ محیط زیست است. در حال حاضر توسط وب سایت های خبر رسان مختلف نیز شاهد انتشار شایعاتی درخصوص حذف شارژر از گوشی های سامسونگ می باشیم. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با حذف شدن شارژر از گلکسی های سامسونگ می پردازیم.

آغاز پروژه ی حذف شارژر از گوشی های سامسونگ

پروژه ی حذف‌‌ شارژر از گوشی های سامسونگ با عرضه ی گلکسی های سری اس ۲۱ آغاز شد. به تازگی سامسونگ رسما اعلام کرده است که این پروژه ادامه دار خواهد بود و در آخر تک تک موبایل های سامسونگ بدون هدفون و شارژر در جعبه ی اصلی دستگاه به فروش می رسند. البته این موضوع احتمالا برای عملی شدن به سال های زیادی نیاز خواهد داشت. چراکه همچنان تعداد مخالفین حذف‌‌ شارژر از گوشی های هوشمند چشم گیر است.

روند حذف شدن شارژر از گلکسی های سامسونگ

براساس گزارش های موجود در فضای مجازی دقیقا مشخص نیست که ابتدا کدام یک از گوشی های سامسونگ پس از خانواده ی گلکسی اس ۲۱ بدون شارژر و هدفون در جعبه عرضه می شوند. از طرفی سامسونگ بیان کرده است که احتمال اینکه برخی از موبایل های جدید این برند نیز به همراه لوازم جانبی تولید شوند هم بالاست. بنابراین به طور قطعی نمی توان روند حذف‌ شارژر از گوشی های سامسونگ را پیش بینی کرد. براساس عقیده ی برخی از کارشناسان دنیای تکنولوژی نیز امکان دارد به طور کلی سامسونگ از این کار پشیمان شود. این پشیمانی وابسته به انتقاد تند کاربران و طرفداران سامسونگ خواهد بود.

احتمال حضور شارژر در گوشی های ارزان قیمت سامسونگ

همان طور که گفته شد، کاملا طبیعی است که سامسونگ با مخالفت شدیدی برای حذف‌‌‌‌‌‌ لوازم جانبی از جعبه ی گوشی ها رو به رو شود. از این رو پیش بینی می شود که گوشی های ارزان قیمت و میان رده دارای شارژر باشند تا از هزینه های اضافی افرادی که بودجه ی محدودی دارند، جلوگیری شود. اما از طرفی این مسئله می تواند با توجه به قیمت های بالای گلکسی های جدید سامسونگ دردسرساز شود. مسلما افرادی هم که هزینه ی زیادی برای خرید گوشی صرف می کنند، تمایلی به پرداخت هزینه های جانبی نخواهند داشت. باید دید پروژه ی حذف شارژر از گوشی های سامسونگ به کجا خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.