• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
18

خصوصیات ظاهری گوشی گیمینگ ROG Phone 5 ایسوس مشخص شد

  • کد خبر : 30531
  • 25 ژانویه 2021 - 16:01
گوشی گیمینگ ROG Phone 5 ایسوس

ایسوس موبایل های جذابی دارد که برای اجرای بازی های هیجان انگیز و باکیفیت قابلیت های مناسبی دارند. به تازگی در جای جای وب سایت های مرتبط با تکنولوژی، خبر انتشار گوشی گیمینگ ROG Phone 5 ایسوس دیده می شود.

این اخبار روز به روز با شایعاتی درخصوص ظاهر موبایل ROG Phone 5 ایسوس پررنگ تر از قبل می گردند. چندی پیش ویدئویی از گوشی جدید ایسوس منتشر شد که شایعات را تصدیق می کند. در ادامه به بررسی حواشی مرتبط با این ویدئو می پردازیم.

احتمال تغییر نام گوشی گیمینگ ROG Phone 5 ایسوس

پیش از آنکه درباره ی ویدئو و تصاویر گوشی گیمینگ ROG Phone ‌۵ ایسوس‌ صحبت کنیم، باید بگوییم که احتمال تغییر نام این گوشی به هنگام عرضه وجود دارد. به نظر می رسد سال ۲۰۲۱ سالی است که برندهای سازنده در روزهای آخر انتشار محصولات جدید خود، کاربر را شگفت زده می کنند و نام دستگاه های دیجیتال را تغییر می دهند. این موضوع برای ایسوس نیز صدق خواهد کرد. بنابراین هنوز نمی توان قاطعانه نام موبایل ROG Phone ‌۵ ایسوس را به عنوان نسل جدیدی از گوشی های سری ROG تایید کرد.

نمایشگرهای منحصر به فرد و کاربردی در موبایل‌ ROG Phone 5‌ ایسوس

ویدئویی که از گوشی گیمینگ ROG Phone 5 ایسوس در خبر انتشار آن منتشر شده است، پنل پشتی و جلویی آن را نمایان می سازد. طبق این ویدئو یکی از ویژگی های اصلی موبایل ROG ‌Phone ‌۵‌ ایسوس، صفحه نمایش کوچکی است که به عنوان نمایشگر ثانوی دستگاه در پنل پشتی تعبیه می شود. این نمایشگر در نمایش نوتیفیکیشن‌ های مرتبط با بازی‌ ها و تماس‌ های ورودی کاربرد خوبی خواهد داشت.

خصوصیات فنی موبایل ROG Phone 5 ایسوس

انتظار می‌رود گوشی گیمینگ‌ ROG ‌Phone 5‌ ایسوس‌ دارای خصوصیات فنی ایده آلی با قیمت مناسب باشد. به احتمال قوی این دستگاه به یک صفحه ‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۶۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی مجهز می شود. لازم به ذکر است که باتری گوشی گیمینگ جدید ایسوس از فناوری شارژ سریع با سرعت ۶۵ وات پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های سازنده ی ROG‌ Phone ‌۵ باید کمی صبور باشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.