• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
18

بهترین های برد پیت در یک قاب

  • کد خبر : 30906
  • 31 ژانویه 2021 - 16:32
بهترین فیلم های برد پیت

برد پیت قطعا جزو پر طرفدارترن بازیگران هالیوود است که در سرتاسر جهان، افزاد زیادی فیلم ها و زندگی هنری او را دنبال می کنند. اگر شما هم طرفدار این هنرپیشه کهنه کار و دوست داشتنی هستید، می توانید برای آشنایی با بهترین فیلم های برد پیت، ادامه مطلب را دنبال کنید.

این بازیگر ۵۵ ساله در ابتدای ورودش به سینما، بیشتر به خاطر چهره و فیزیک بدنی اش مورد توجه قرار گرفت. اما به مرور، هنر و توانایی خود را نشان داد و توانست به یک بازیگر توانمند و محبوب تبدیل شود.

بهترین فیلم های برد پیت کدامند؟

باشگاه مبارزه (Fight Club)

کافی است تنها کمی اهل هالیوود و فیلم های جذابش باشید تا باشگاه مبارزه را بشناسید. این فیلم را می توان در شمار فیلم های ساخته شده از کتاب قرار داد که داستانش را «چاک پالنیک» ساخته است. یکی از بهترین فیلم های برد پیت که با بازی بی نظیر ادوارد نورتن و هلنا بونهام کارتر تکمیل شده است. در باشگاه مبارزه، جوانی را می بینیم که چند ماه است دچار بی خوابی شده و به اصرار پزشک به کلاس‌های شبانه ‌‌ای مخصوص بیماران، می رود. جوان با فردی به نام تایلر روبرو می شود و ماجراهایی برای او اتفاق می افتد که فیلم را بسیار جذاب و هیجان انگیز می کند. تایلر، نقشی است که برد پیت آن را ایفا می کند.

هفت (Se7en)

یکی دیگر از بهترین فیلم های برد پیت که جزو بهترین های هالیوود نیز به شمار می رود، هفت است. اصولا برد پیت فیلم بد بازی نمی کند و تقریبا تمام آثارش، جزو بهترین ها هستند. هفت در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و مورگان فریمن در آن با پیت هم بازی شده است. صحنه های تقابل این دو بازیگر با یکدیگر، لحظات فوق العاده جذابی را خلق کرده است. دو کارآگاه جنایی در این فیلم، درگیر پرونده ای می شوند که قاتل زنجیره ای آن، مقتولین را به جرم گناه هایی همچون خشم، شکم پرستی، غرور و … می کشد. صحنه پایانی فیلم، حقیقتی هولناک را برملا می کند و جزو ماندگارترین سکانس های سینمای جنایی است.

تروآ (Troy)

تروآ یک فیلم تاریخی از برد پیت است که در آن با هنرپیشه های به نامی همچون اریک بانا، اورلاندو بلوم و سافرون باروز همبازی شده است. تروآ بدون شک یکی از بهترین فیلم های برد پیت است که در آن نقش یکی از قهرمانان افسانه های یونان باستان، یعنی آشیل را بازی می کند.

مورد عجیب بنجامین باتن (The Curious Case of Benjamin Button)

برد پیت در فیلم مورد عجیب بنجامین باتن هم با دیوید فینچر کار کرده است تا کارنامه درخشانش، پر از همکاری با این کارگردان باشد. این فیلم با اقتباس از داستانی کوتاه، نوشته اسکات فیتزجرالد ساخته شده است و کیت بلانشت نقش مقابل برد را در آن بازی می کند. بنجامین یک انسان عجیب است که در ۸۰ سالگی به‌ دنیا می‌آید و با گذشت زمان، به‌ جای این که پیر شود، روز ‌به ‌روز‌ جوان‌ تر می شود.

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith)

امکان ندارد کسی برد پیت را بشناسد و آقا و خانم اسمیت را ندیده باشد! یکی از بهترین فیلم های برد پیت که در آن با همسرش، آنجلینا جولی همبازی شد؛ البته باید گفت همسر سابقش! این فیلم غوغایی به پا کرد و ماجراجوهایی زوج قاتل مخفی در آن، مخاطب را حدود سه ساعت میخکوب می کند. سازمان های مخوفی به صورت جداگانه با این زن و شوهر کار می کنند و هیچ یک از ماهیت کار دیگری اطلاع ندارد! نقطه اوج فیلم، مربوط به زمانی است که این دو متوجه کار یکدیگر می شوند و سازمان ها از آنها می خواهند که طرف مقابل را بکشند!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.