• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
22

دستگیری سرکرده باند آدم ربایی و زورگیری در کرج + عکس

  • کد خبر : 31019
  • 03 فوریه 2021 - 10:23
دستگیری سرکرده باند آدم ربایی کرج

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سرکرده باند اراذل و اوباش ، آدم ربایی و زورگیری به همراه همدستانش در شهرستان کرج ، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در پی گزارش یک فقره پرونده آدم ربایی به پلیس آگاهی البرز، رسیدگی به این پرونده آغاز شد. در تحقیقات اولیه کارآگاهان متوجه شدند که شاکی در خرید و فروش ارز فعالیت داشته و از طریق سایت های خرید و فروش کالا، با سرکرده یک باند اوباش و آدم ربایی آشنا شده و در روز حادثه به منظور فروش ارز به نشانی اعلامی از سوی خریدار رفته که در یک اقدام غافلگیرانه به همراه ۲ نفر دیگر وی را محاصره و پس از ربودن و انتقال شاکی به مکانی نامعلوم، تمام موجودی کارت بانکی او را به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برداشت کرده و پس از سرقت خودرواش متواری شده اند.

سرهنگ نادربیگی تشریح کرد: این متهم چندین فقره سرقت مسلحانه در تهران و کرج و همچنین ۲ فقره آدم ربایی را در استان های مازندران و تهران در پرونده خود داشته که از سوی پلیس دستگیر و دوران محکومیت تمامی جرایم ارتکابی را سپری کرده است. در زمان حاضر نیز به جرم شرارت و قدرت نمایی در فضای مجازی تحت تعقیب پلیس امنیت عمومی استان البرز است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز درخصوص دستگیری سرکرده باند آدم ربایی در شهرستان کرج خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی، در کمتر از ۲۴ ساعت هر سه متهم این پرونده در منطقه حصار کرج دستگیر شده و از آن ها تعداد زیادی قمه، گاز اشک آور و سه دستگاه خودرو پژو و سمند که در هنگام ارتکاب جرم از آن ها استفاده می کردند کشف شد، که پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و سرقت اعتراف کردند.

اعلام شکایت درخصوص آدم ربایی و زورگیری در کرج

سرهنگ محمد نادربیگی بیان کرد: متهم با قدرت نمایی پوشالی در فضای مجازی اقدام به جمع آوری فالوور کرده و تا کنون ۲۰ هزار نفر بازدید کننده دارد. متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارند.

وی یادآور شد: با توجه به احتمال شرارت و جرایم مشابه از سوی سرکرده این باند، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش نامبرده را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این فرد و همدستانش مورد ربایش، سرقت، شرارت و غیره قرار گرفته اند درخواست می شود برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز، واقع در میدان طالقانی کرج، ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.