• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
25

آیا اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام را می شناسید؟

  • کد خبر : 31185
  • 06 فوریه 2021 - 15:53
اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام

خیلی از اصطلاحات در اینستاگرام وجود دارند که اگر از آنها اطلاع نداشته باشید بیزینس کردن اکانت شما هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. به همین دلیل در این قسمت معانی این اصطلاحات را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید از امکانات اکانت بیزینسی استفاده کنید.

قبلا راجع به اکانت تجاری اینستاگرام صحبت کرده ایم. افراد زیادی این روزها کسب و کارشان را در اینستاگرام پیگیری می کنند به طوری که به گواه آمارهای رسمی، میلیون ها نفر در کشورمان از طریق این شبکه اجتماعی، کسب درآمد می کنند. پس از آن که طراحان اپلیکیشن اینستاگرام دیدند افراد از این برنامه برای فروش و اقدامات تجاری استفاده می کنند، قابلیت های متنوعی را برای حساب های کاربری بیزینسی در نظر گرفتند. در چنین اکانت هایی باید مدام عملکرد خود و فالوورها را بررسی و آنالیز کنید. لایک ها، کامنت ها، بازدیدها، پست های ذخیره شده و …. همه و همه در موفقیت حساب شما نقش دارند. اما چطور می توان این کار را انجام داد؟ لازمه آنالیز چنین حسابهایی، آشنایی با اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام در یک نگاه

در حساب های تجاری اینستاگرام، اصطلاحات و عبارات زیادی وجود  دارد که تقریبا بیشتر کاربران آشنایی دقیق و درستی با آنها ندارند. همین مسئله هم می تواند مانند پاشنه آشیل کسب و کارتان، به شما آسیب برساند. شما باید دست کم بخشی از این اصطلاحات را بشناسید تا بتوانید از قابلیت های اکانت تجاری، برای پیشبرد اهدافتان و رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کنید. به عنوان بخشی از مهم ترین اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Engagement

اگر بخواهید بدانید که افراد مختلفی که پست شما را دیده اند، چقدر درگیر آن پست شده اند باید Engagement را آنالیز کنید. درواقع این گزینه مربوط به مجموع لایک ها، ارسال ها، تعداد کامنت ها و تعداد افرادی که پست را ذخیره کرده اند، می باشد.

Actions

یکی دیگر از اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام که به شما نشان می دهد افراد با دیدن پست شما چه فعالیت هایی انجام داده اند. بازدید از پروفایل اینستاگرام شما، انجام دادن یک فعالیت مانند لایک، کلیک بر لینک وب ‌سایت شما و یا فالو کردن شما بخشی از اکشن ها به حساب می آیند.

Discovery

در بخش دیسکاوری می توانید بدانید که پست شما در چه صفحات دیگری دیده شده است. از آن مهم تر، متوجه می شود چه افرادی پستتان را دیده اند اما شما را فالو ندارند.

Followers

این بخش برای اکانت های تجاری و غیر تجاری آشناست. اگر می خواهید بدانید که چه تعداد کاربر در هفته گذشته صفحه شما را فالو یا آنفالو کرده اند، باید وارد این بخش شوید. البته یک نکته مهم تر هم در این قسمت وجود دارد؛ با توجه به آن می توانید میانگین زمان در روز که فالوئرهای شما از اینستاگرام استفاده می ‌‌کنند را به دست آورید. به این ترتیب برنامه ریزی بهتری برای زمان پست گذاشتن خواهید داشت.

Profile visits

پروفایل ویزیت هم یکی دیگر از اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام است که نشان می دهد پروفایل شما چندبار دیده شده است.

Reach

یکی از مهم ترین اصطلاحات در اکانت های تجاری اینستاگرام ، Reach است. این عدد به شما نشان می دهد که چه تعداد اکانت یونیک از پست شما دیدن کرده اند. توجه داشته باشید که Reach با Impressions متفاوت است و بازدیدهای تکراری در آن محاسبه نمی شوند.

Impressions

در ایمپرشن، تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است نمایش داده می شود. ممکن است یک فالوئر بیشتر از یک بار این پست را مرور کرده باشد.

Website Clicks

این گزینه برای افرادی کاربرد دارد که در پروفایل پیج خود، لینک سایت قرار داده اند. با استفاده از این قابلیت می توانید بدانید که چندبار روی لینکی که گذاشته اید کلیک شده است.

Impressions استوری

ایمپرشن در استوری ها هم وجود دارد. این مورد از اصطلاحات اکانت بیزینسی اینستاگرام به شما نشان می دهد که استوری که گذاشته اید چندبار بازدید خورده است. نکته بسیار جالب در مورد این گزینه این است که اگر بیش از یک عکس یا ویدئو را به استوری خود اضافه کردید، در پست شما هر کدام از آنها یک عکس و یا ویدئو حساب می‌ شوند. نکته دیگر این که اگر یک کاربر چندین بار استوری شما را ببیند، تنها یک impression برای شما حساب می‌ شود.

Taps Forward

در این بخش می توانید بدانید که کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی بعدی استوری شما را مشاهده کند.

Taps Back

برعکس گزینه ای است که در بالا معرفی کردیم. یعنی نشان می دهد که کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی قبلی استوری شما را مشاهده کند.

افراد زیادی هستند که یک استوری را رها کرده و به صفحه خودشان باز می گردند. با استفاده از گزینه Exits می توانید بدانید که چه تعداد از بازدیدکنندگان استوری شما چنین کاری کرده اند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.