• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
26

بهترین اپلیکیشن های حسابدار شخصی برای موبایل

  • کد خبر : 31531
  • 15 فوریه 2021 - 17:17
اپلیکیشن حسابدار شخصی

در میان دغدغه های زندگی امروزی چطور می توان مدیریت مالی درستی داشت؟ حسابدار شخصی می تواند در این زمینه به شما کمک کنید. اشتباه نکنید! منظورمان این نیست که یک حسابدار استخدام کنید! اپلیکیشن های گوشی هوشمند این کار را برای شما راحت کرده اند. کافی است یکی از بهترین اپلیکیشن های حسابداری شخصی برای موبایل را که در ادامه معرفی می کنیم در گوشی خود نصب کرده و مدیریت دخل و خرجتان را به او محول کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که مانع از پیشرفت مالی افراد می شود، عدم کنترل دارایی ها، درآمدها و مخارج است. متاسفانه افراد زیادی هستند که به دخل و خرج خود اهمیتی نداده و آنها را به درستی ثبت نمی کنند. این مسئله نه تنها مدیریت درآمدها و هزینه ها را از دست آنها خارج می کند، بلکه استرس و درگیری فکری هم ایجاد می کند. وقتی ندانیم که دقیقا چه مخارجی داریم و اولویت بندی مشخصی برای این منظور نداشته باشیم، عملا نمی دانیم که درآمد خود را کجا خرج کرده ایم. این چنین است که بسیاری از افراد در اواسط ماه، هیچ پس اندازی ندارند در حالی که حتی به درستی نمی دانند پولشان را کجا خرج کرده اند.

نکته: هدف ما از نوشتن این مقاله، تنها مقایسه چند نرم افزار حسابدار شخصی ایرانی است که به شما کمک می کنند مدیریت مالی بهتری داشته باشید. در معرفی برنامه ها، هیچ گونه سوگیری یا منفعت شخصی و یا مقاصد تبلیغاتی وجود ندارد.

اپلیکیشن حسابداری محک

احتمالا نام کیف پول محک را شنیده اید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای iOS طراحی شده است. این برنامه تلاش کرده است که امکانات کاملی را ارائه دهد تا کاربران مخارج و هزینه های خود را روی کاغذ ننویسند. مدیریت گردش های مالی در محک راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. کاربری ساده و طراحی زیبا، ثبت سریع و آسان هزینه ها و درآمدها بصورت دستی و پیامکی، تعریف حساب های مختلف (صندوق و بانک)، تعریف اشخاص، ثبت و کنترل بدهی و طلب، امکان تعریف بودجه بندی ماهانه و هفتگی، ثبت موعد چک های دریافتی و پرداختی و اقساط و تعریف دسته بندی دلخواه برای هزینه ها و درآمدها بخشی از ویژگی های کاربردی اپلیکیشن حسابداری محک به شمار می روند.

اپلیکیشن حسابدار شخصی

اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو

هلو را به عنوان یک نرم افزار حسابداری قوی و کاربردی می شناسیم. در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تجاری و اداری از این نرم افزار برای انجام امور حسابداری استفاده می شود. اما هم اکنون نسخه ای از این نرم افزار برای اندروید هم طراحی شده است. البته نمی توان گفت که این برنامه بهترین اپلیکیشن حسابدار شخصی برای موبایل است. چون کار کردن با آن کمی پیچیده است و افراد بدون دانش حسابداری، برای استفاده از آن دچار مشکل می شوند. با این حال نمی توان از قابلیت هایی همچون امکان درج وام به عنوان دریافت کننده و پرداخت کننده، تعریف کلیه اقساط وام به صورت سیستمی، امکان مقرر نمودن یادآوری برای اقساط به صورت دوره ای، امکان گرفتن خروجی اکسل برای وام و اقساط و امکان گرفتن گزارش اقساط در این نرم افزار چشم پوشی کرد.

اپلیکیشن حسابدار شخصی

نرم افزار حسابداری شخصی نیوُ

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های حسابدار شخصی برای گوشی های هوشمند، نیو نام دارد. این برنامه در سه پلتفرم اندروید، iOS و Web عرضه شده است و به شما کمک می کند که تراکنش های مالی تان را به سادگی، ثبت و بررسی کنید. محیط برنامه بسیار ساده و جذاب است و کار کردن با آن برای تمامی افراد امکان پذیر می باشد. ثبت و مدیریت تراکنش‌ها (هزینه، درآمد و انتقال) با جزئیات (شخص، بانک، برچسب، عکس، یادآور و …) گزارش و نمودارهای متنوع از درآمدها، هزینه ‌ها، روند پس‌انداز و بودجه ‌بندی با اعمال فیلترهای مختلف حساب ابری و بسیاری امکانات دیگر در این نرم افزار، تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می سازند.

اپلیکیشن حسابدار شخصی

اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه

اگر در گوگل پلی عنوان حسابدار شخصی را سرچ کنید، یکی از اولین گزینه هایی که به شما پیشنهاد می شود، پارمیس است. پارمیس هم نسخه ای گسترده برای فروشگاه ها، ادارات و … دارد و هم یک نسخه بسیار کاربردی، برای موبایل در سیستم عامل های اندروید و iOS. پارمیس همراه امکان ثبت درآمدها و هزینه ها، مانده بانک ها و مدیریت چک را به شما ارائه می دهد و می توان از آن به عنوان یکی از کامل ترین اپلیکیشن های حسابدار شخصی برای موبایل یاد کرد.

اپلیکیشن حسابدار شخصی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31531

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.