• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19

بازداشت دو همخانه در ماجرای دو مرگ مشکوک

  • کد خبر : 31538
  • 16 فوریه 2021 - 10:34
مرگ مشکوک و بازداشت همخانه

در هفته گذشته گزارشی از مرگ مشکوک پسر ۱۹ ساله و دختر ۱۴ ساله به بازپرس جنایی استان تهران ارجاع داده شد و با دستور بازپرس جنایی، دختر و پسری که همخانه آنها بودند بازداشت شدند. نکته جالب این ماجرا آنجاست که هر دو مدعی شده اند که همخانه‌شان بعد از اینکه برای استراحت خوابیده، دیگر بیدار نشده است.

مرگ مشکوک دختر ۱۴ ساله در تهران

عصر جمعه به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری ۱۴ساله به طرز مشکوکی جان باخته است. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر نوجوان مدتی قبل با پسری آشنا شده و قرار ازدواج گذاشته و حتی با او همخانه شده بود. به همین دلیل مأموران به تحقیق از پسر جوان پرداختند.

پسر جوانی که شاهد مرگ مشکوک همخانه ۱۴ ساله اش بوده گفت : متوفی بعد از خوردن ناهار به اتاق رفت تا بخوابد اما دیگر بیدارنشد. هرچه صدایش زدم جوابم را نداد. به اتاق رفتم و دیدم نفس نمی‌کشد. به اورژانس زنگ زدم و وقتی آمدند، مشخص شد که او فوت شده است. وی ادامه داد: دختر مورد علاقه‌ام پیش از این مواد مصرف می‌کرد اما مدت‌ها بود که ترک کرده بود.  علت مرگ دختر نوجوان مشخص نبود و بازپرس جنایی دستورداد تا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابد. از سوی دیگر پسر جوان نیز بازداشت شد تا اسرار مرگ دختر نوجوان آشکار شود.

گزارش مرگ مشکوک پسر ۱۹ ساله و بازداشت همخانه اش

هنوز چند ساعتی از اعلام این گزارش نگذشته بود که باردیگر تلفن قاضی حبیب‌الله صادقی به صدا درآمد. این‌بار گزارش مرگ پسری ۱۹ساله به او اعلام شد که ماجرای آن تفاوت چندانی با ماجرای مرگ اسرارآمیز دختر نوجوان نداشت. پسر ۱۹ساله هم ظهر جمعه به بستر خواب رفته بود تا استراحت کوتاهی کند اما بیدار نشده بود.

به‌دنبال این اتفاق همخانه اش که دخترجوانی بود با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. او در بازجویی‌ها درباره مرگ مشکوک این پسر ۱۹ ساله گفت: با پسر جوان مدتی قبل آشنا شدم و چون تنها زندگی می‌کرد مدتی بود که همخانه‌اش بودم. او ورزشکار بود و  بیماری خاصی هم نداشت و ظهر به اتاق رفت تا بخوابد. اما دیگر بیدار نشد و من وحشت‌زده به اورژانس زنگ زدم.

علت مرگ مشکوک دختر ۱۴ ساله و پسر ۱۹ساله تاکنون مشخص نشده است، اجساد با دستور قاضی برای مشخص شدن دلیل فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر همخانه های آنها بازداشت شده اند تا معمای مرگ مشکوک این دو نفر فاش شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.