• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

افشای راز خودکشی دختر ورزشکار تهرانی

  • کد خبر : 31549
  • 16 فوریه 2021 - 13:06
خودکشی دختر ورزشکار

پرونده جنایت سیاهی که منجر به خودکشی دختر ورزشکار شده بود با پیدا شدن دست نوشته‌ای از او و شکایت خانواده‌اش در دادگاه کیفری مجددا به جریان افتاد.

سال گذشته دختر ورزشکاری به کام مرگ فرو رفت و رسانه‌ها مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند . با گذشت چند ماه از مرگ دختر مدال آور ، پدر و مادر وی به پلیس آگاهی رفتند و شکایتی را مطرح کردند.

مادر وی گفت :چندماه بعد از مرگ دخترم، در اتاق خواب او دست نوشته ای پیدا کردم که با خواندن آن شوکه شدم.دخترم در نامه ای نوشته بود تحت آزار یک شیطان قرار گرفته و چون نمی توانست این ماجرا را تحمل کند در سکوت و تنهایی به استقبال مرگ رفته است.

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: دخترم در نامه عامل جنایت سیاه را معرفی کرده و گفته بود پسر عمه اش او را آزار داده و خواهر و مادر او نیز از این جریان مطلع هستند .

پس‌از ثبت شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه از کارشناسان پزشکی قانونی خواستند تا نظریه علمی خود را در خصوص کشفیات این پرونده به دادگاه ارسال کنند.

علت خودکشی این دختر ورزشکار همچنان در هاله ای از ابهام

در این میان پسر جوانی که به‌عنوان متهم معرفی شده بود با دستور قضایی بازداشت شد اما از همان ابتدا منکر موضوع شد و گفت: من هرگز سیما را آزار نداده‌ام و نمی‌دانم چرا او در این نامه چنین موضوعی را مطرح کرده است. من حتی حاضرم برای انجام معاینات به پزشکی قانونی بروم تا بی‌گناهی‌ام ثابت شود.

کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند که نمونه‌های به‌دست آمده مطابقتی با این پسر جوان ندارد که همین موضوع باعث شد تا حکم آزادی وی صادر شود.

اما چون کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرده بودند دختر جوان قبل از خودکشی مورد تعرض قرار گرفته است تحقیقات درباره این پرونده و برای افشای راز آن آغاز شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.