• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
19

از این پس گوگل را با تم تیره می بینیم!

  • کد خبر : 31565
  • 16 فوریه 2021 - 16:39
تم تیره موتور جستجوی گوگل

بر اساس گزارش های موجود، آزمایش تم تیره در موتور جستجوی گوگل آغاز شده است. این یعنی احتمالا به زودی، می توانیم هنگام سرچ کردن در گوگل نیز از تم‌ تیره‌ یا Dark Mode استفاده کنیم.

حالت تیره، رنگ های روشن برنامه ها را تاریک می کند و کاربران راحتی بیشتری هنگام خیره شدن به نمایشگر گوشی دارند. این تم در طول سالهای اخیر وارد بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن ها شده است و طرفداران زیادی هم دارد. تا جایی که بسیاری از سازندگان موبایل، این تم را به تم های گوشی اضافه کرده اند. حالا گویا گوگل هم قصد دارد از تم تیره‌ در موتور جستجوی‌ محبوبش استفاده کند.

تم تیره در موتور جستجوی گوگل

بسیاری از وب سایت های مشهور که روزانه کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند، حالت تیره را به آپشن های نمایش خود اضافه کرده اند. به این ترتیب کاربر می تواند هنگام مطالعه یک متن طولانی، به ویژه در محیط های تاریک، از تم‌‌ تیره‌‌ استفاده کند تا آسیب کمتری به چشمش وارد شود. ۹to5Google در آخرین گزارش خود خبر از اضافه شدن تم تیره در موتور جستجوی گوگل داده است. بر این اساس مسئولین گوگل در تلاشند تا امکان استفاده از دارک مود را در موتور جستجوی Google فراهم سازند.

آزمایش حالت تیره گوگل‌

تم تیره در موتور جستجوی گوگل اگرچه اخیرا رسانه ای شده است، اما سابقه طولانی دارد. گوگل مدتهاست که در حال آزمایش حالت تیره در موتور‌ جستجوی‌ قدرتمند خود است. اما مثل این که این آزمایش ها در مراحل پایانی قرار دارند و به زودی می توانیم در گوگل هم از تم تاریک استفاده کنیم. ظاهرا این ویژگی به ‌صورت هم ‌زمان در اختیار کاربران ویندوز و مک قرار می ‌گیرد. البته به این شکل نیست که مجبور به استفاده از این حالت باشیم؛ می توانیم بسته به شرایط و سلیقه خود، از تم‌ تیره‌ یا عادی هنگام سرچ کردن در گوگل استفاده کنیم. در این حالت رنگ فونت ها تغییر می کند اما لینک ها همچنان آبی رنگ خواهند بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.