• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
31

گوشی جدید بلک بری با فناوری ۵G روانه ی بازار می شود

  • کد خبر : 31668
  • 18 فوریه 2021 - 13:28
گوشی جدید بلک بری

در حالی که برندهای تولیدکننده فناوری ۵G را برای گوشی های رول شدنی ارائه خواهند داد، بلک بری این فناوری را در گوشی جدید خود با صفحه کلید فیزیکی ترکیب می کند. موبایل جدید‍‌‌ بلک بری این روزها تیتر اصلی وب سایت های خبررسانی شده است.

گوشی جدید بلک بری با صفحه‌ کلید فیزیکی و پشتیبانی از ۵G، توسط OnwardMobility تولید و عرضه خواهد شد. مدتی بود که شایعات بسیاری در خصوص حذف بلک بری از دنیای وسیع ‌موبایل‌‌ به گوش می رسید. اما خبر رسمی تولید موبایل ۵G جدید بلک بری طرفداران این دسته از گوشی ها را خوشحال کرد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با تولید اولین گوشی ۲۰۲۱ بلک بری می پردازیم.

تولید گوشی جدید بلک بری پس از قطع همکاری با TCL

سال گذشته ی میلادی همکاری بلک ‌بری و TCL به پایان رسید؛ اما تنها چند ماه لازم بود تا بار دیگر خبر تولید گوشی جدید‌‌ بلک بری منتشر شود. از این پس گوشی‌ های بلک‌ بری توسط کمپانی OnwardMobility ساخته می‌ شوند. در برخی از وب سایت های خبررسان معتبر گفته شده است که اولین گوشی بلک بری در سال ۲۰۲۱ به طور حتم با فناوری ۵G تولید خواهد شد. این مسئله به خودی خود می تواند منجر به افزایش دوباره ی تعداد طرفداران بلک بری شود.

سخت افزار به روز در موبایل ۵G جدید بلک بری

طرفداران بلک بری گوشی های این برند را برای حفظ صفحه کلیدهای فیزیکی ستایش می نمایند. این موضوع باعث عدم تغییر سخت افزار مرتبط به صفحه کلید گوشی های بلک بری شده است. همچنان سیاست تولید موبایل‌ های بلک بری بر پایه ی توجه به دکمه های فیزیکی ادامه خواهد داشت. به احتمال قوی گوشی‌ جدید‌‌ بلک بری دارای صفحه کلید فیزیکی آشنایی است. اما در ساخت سایر قطعات سخت افزاری امکان به روز رسانی بالا در حدی که هماهنگی لازم به فناوری ۵G ایجاد شود، وجود دارد.

امنیت بالا در ساختار فنی گوشی ۲۰۲۱ بلک بری

گفته می شود یکی از امتیازات بارز گوشی جدید بلک بری، توجه به بحث امنیتی دستگاه است. اما در حال حاضر اطلاعات چندانی از ویژگی های ساختاری این گوشی فاش نشده است. باید کمی صبور باشیم تا وضعیت فنی موبایل ۵G جدید بلک بری مشخص شود. این گوشی قرار است در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا عرضه شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.