• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
32

ردمی نوت ۱۰ شیائومی در تاریخ ۴ مارس راهی بازار می شود

  • کد خبر : 31791
  • 21 فوریه 2021 - 15:29
ردمی نوت 10 شیائومی

قرار است ردمی نوت ۱۰ شیائومی موبایل جدید این برند محبوب در تاریخ دقیق ۴ مارس سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود. بیانیه ی رسمی شیائومی درباره ی تاریخ دقیق انتشار باعث افزایش رضایت طرفداران و کاربران همیشگی آن شده است. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با عرضه ی گوشی Xiaomi Redmi Note 10 می پردازیم.

شیائومی در سالی که گذشت با عرضه ی گوشی های هوشمند جذاب توانست به راحتی بازار موبایل سراسر جهان را در دست بگیرد. به نظر می رسد این موضوع تنها به سال ۲۰۲۰ ختم نشده است. براساس پیش بینی کارشناسان انتظار می رود که امسال نیز نام شیائومی در لیست گوشی های پرفروش حضور داشته باشد.

پیشرفت شیائومی با وجود شیوع ویروس کرونا

همان طور که می دانید شیوع ویروس کرونا منجر به افت درآمد بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ و قدرتمند شده است. بسته شدن طولانی مدت بسیاری از کارخانه های سازنده در سالی که گذشت، برندهایی چون اپل و سامسونگ را با مشکلات فراوانی رو به رو نمود. از طرفی بودجه ی کاربران گوشی های هوشمند برای خرید دستگاه های جدید و به روز کاهش یافت. اما دقیقا در این وضعیت، شیائومی پیشرفت روزافزونی را در فروش گوشی های خود تجربه کرد. چراکه بسیاری از گوشی های این برند دارای قیمت مناسبی هستند.

عرضه ی گوشی Xiaomi Redmi Note 10 در کنار مدل های بالاتر

شیائومی برند خوش قولی است که برای عرضه ی بسیاری از محصولات خود تاریخ دقیقی را بیان می کند. گفته می ‌شد ردمی نوت ۱۰ شیائومی در ماه مارس ۲۰۲۱ راهی بازار می‌ شود. اما چندی پیش تاریخ دقیق عرضه نیز در ماه مارس مشخص شد. این گوشی قرار است در ۴ مارس راهی دنیای موبایل شود. به احتمال قوی رویدادی مخصوص برای معرفی ردمی نوت ۱۰ در کنار مدل های بالاتر آن یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو برگزار می شود.

خصوصیات ساختاری ردمی نوت ۱۰ شیائومی

طبق شایعات منتشر شده در وب سایت های خبر رسان، ردمی نوت ۱۰ شیائومی دارای دوربینی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این دوربین در کنار تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G و نمایشگری مرغوب با نرخ نوسازی بالا فعالیت می کند. البته هنوز اطلاعات دقیق تری درخصوص ساختار تشکیل دهنده ی گوشی Xiaomi Redmi Note 10 عنوان نشده است. اما گفته می شود که این دستگاه ابتدا در وب ‌سایت mi.con و آمازون هند فروخته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.