• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
28

آیفون دارها بخوانند: نصب دو واتساپ در گوشی های اپل

  • کد خبر : 31837
  • 22 فوریه 2021 - 17:22
نصب دو واتساپ در آیفون

قبلا در همین وب سایت، نحوه نصب و استفاده از دو اکانت واتساپ در یک گوشی را به شما آموزش دادیم که منحصر به گوشی های اندرویدی بود. کاربران iOS هم ممکن است احتیاج به انجام چنین کاری داشته باشند بنابراین نحوه نصب دو واتساپ در آیفون را نیز به فهرست مطالب بخش ترفند اضافه کردیم.

همانطور که در مقاله قبلی هم اشاره کردیم، اپلیکیشن WhatsApp چنین قابلیتی را برای کاربرانش فراهم نکرده است که دو اکانت به صورت هم زمان داشته باشند. یعنی شبیه کاری که تلگرام کرده است. اما با استفاده از نرم افزارهای جانبی، می توان در یک آیفون ، دو واتساپ را نصب و اجرا کرد.

نصب دو واتساپ در آیفون با برنامه HIP4U

یکی از نرم افزارهای کاربردی برای نصب کردن دو واتساپ در یک آیفون ، HIP4U است. البته گاهی برای نصب و اجرای این برنامه نیاز به استفاده از فیلترشکن خواهید داشت. این نرم افزار را از طریق اپ استور دانلود و نصب کنید. سپس مسیر Settings > General > profiles را اجرا کنید تا پروفایل مربوط به برنامه باز شود. پس از آن باید گزینه Trust را انتخاب کنید.

نصب دو واتساپ در آیفون
نصب دو واتساپ در آیفون

حالا برنامه را اجرا و در قسمت Search ، نام اپلیکیشن مورد نظر (در اینجا واتساپ) را تایپ و پیدا کنید. پس از آن، گزینه Download را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که باید پس از طی این مراحل، نسخه دوم واتس اپ در صفحه Home گوشی نصب شود. اگر چنین نبود، به قسمت My Apps برنامه HIP4U مراجعه و از آن جا به صورت دستی برنامه را نصب کنید.

نصب دو واتساپ در آیفون

نصب دو ‌WhatsApp‌ در یک آیفون با توییک Social Duplicator

راه دیگر برای نصب دو واتساپ در آیفون ، استفاده از برنامه ای با نام توییک Social Duplicator است. نسخه iOS این برنامه را پیدا و نصب کنید. سپس وارد بخش تنظیمات شده و در قسمت Select an App برنامه واتس اپ را انتخاب نمایید. ضمن بازگشت به تنظیمات اولیه توییک، در بخش CHANGE DISPLAY NAME گزینه Custome Name را فعال کنید. همچنین باید در کادری که نمایش داده می شود، یک نام را وارد نمایید. پس از ذخیره کردن نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظر با آن نام در SpringBoard دستگاه شما افزوده می شود. حتی می توانید رنگ نسخه دوم را نیز تغییر دهید تا راحت تر به آن دسترسی داشته باشید. در ضمن، توییک تنها برای واتساپ کاربرد ندارد و به کمک آن می توانید از انواع اپلیکیشن های شبکه اجتماعی، بیشتر از یک نسخه در گوشی تان نصب کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.