• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
17

انفجار کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان

  • کد خبر : 31981
  • 27 فوریه 2021 - 11:54
انفجار کشتی رژیم صهیونیستی در عمان

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس روز جمعه از وقوع انفجار در یک کشتی باری تحت مالکیت رژیم صهیونیستی هنگام عبور از دریای عمان خبر داد.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی باری تحت مالکیت رژیم صهیونیستی نخستین دقایق بامداد جمعه ۲۶ فوریه (۸ اسفند) در حین عبور از دریای عمان دچار انفجار شده و بلافاصله مسیر خود را به یکی از بنادر نزدیک تغییر داده است.

این کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی در خلیج عمان هدف حمله یک عامل ناشناخته قرار گرفت و منفجر شد.

هنوز مشخص نیست علت این انفجار چیست اما مجموعه براهین موجود بر عمدی بودن این رخداد حکایت می کند.

به گفته سازمان عملیات بازرگانی دریایی انگلستان که توسط نیروی دریایی انگلیس اداره می شود، خدمه این کشتی در سلامت کامل به سر می برند. انفجار‌، این کشتی را مجبور کرد که به نزدیکترین بندر برود.

شرکت بریتانیایی دریاد گلوبال اعلام کرد که کشتی باری آسیب دیده MV Helios Ray نام دارد و با پرچم کشور باهاما در حال حرکت بوده است.

اطلاعات ماهواره ای از سایت «مارین ترافیک» نشان می دهد که کشتی هلیوس ری حدود ساعت ۶ بامداد به وقت گرینویچ در آستانه ورود به دریای عرب بود که ناگهان مسیر خود را تغییر داد.

شرکت امنیت دریایی ”دریاد گلوبال“ نیز در این خصوص اعلام کرد کشتی ”ام وی هلیوس ری“ یک کشتی خودرو بر متعلق به یک شرکت اسرائیلی ثبت شده در ”جزیره من“ (واقع در دریای ایرلند) است که از شهر بندری دمام عربستان سعودی به سمت سنگاپور در حرکت بوده است. وزارت حمل و نقل اسرائیل از وقوع این حادثه اظهار بی اطلاعی کرده است.

در همین حال شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز اعلام کرد کشتی که روز پنج شنبه در دریای عمان هدف انفجار قرار گرفت، متعلق به یک شرکت اسرائیلی بوده است. این کشتی از بندر الدمام عربستان عازم سنگاپور بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.