• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

دستمزد ۳۰۰ میلیونی برای قتل عام خانواده ای در تهران

  • کد خبر : 32242
  • 06 مارس 2021 - 11:06
قتل 3 نفر در تهران

راز قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده پس از ۴۰ روز فاش شد. اجساد آنها در حمام خانه ای در تهران پیدا شد. قاتل همراه دختر این خانواده سعی داشتند اجساد را در بشکه اسید از بین ببرند اما دوستش راز این قتل عام خانوادگی را فاش کرد.

شامگاه سه‌شنبه گذشته پسری جوان قدم در اداره آگاهی تهران گذاشت تا راز قتل ۳ نفر در تهران را فاش کند. او وقتی روبه‌روی افسران اداره دهم(ویژه قتل) نشست گفت: در محله ما زنی به همراه ۲دختر و همسر جدیدش زندگی می‌کند. یکی از دوستانم مدتی قبل با دختر بزرگ این خانواده دوست شد و به خانه آنها رفت‌وآمد داشت. چند شب قبل دوستم را مقابل این خانه رساندم و خودم هم وارد آنجا شدم که از دست‌شویی استفاده کنم. اما اتفاقی وارد حمام شدم و چشمم به جسد مادر خانواده و همسر او افتاد. شوکه شدم و وحشت‌زده از آنجا بیرون آمدم و در این مدت می‌ترسیدم به کسی حرفی بزنم اما به خاطر فرار از عذاب وجدان تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

حوالی بامداد چهارشنبه بود که مأموران با شکستن قفل در وارد آپارتمان شدند. خانه کاملا بهم ریخته و بیشتر وسایل آن سرقت شده بود. مأموران در ادامه اجساد زن و مردی را در حمام خانه در حالی کشف کردند که متعفن شده بودند و معلوم بود زمان زیادی از مرگ‌شان می‌گذرد. به گفته کارشناس پزشکی قانونی بیش از یک ماه از مرگ آنها می‌گذشت و ماموران کمی آن طرف‌تر بشکه‌ای را دیدند که پس از باز کردن در آن متوجه شدند داخل آن اسید است. داخل بشکه نیز بقایای جسد دختر کوچک خانواده پیدا و معلوم شد که عاملان جنایت قصد داشته‌اند با استفاده از بشکه اسید، اجساد را از بین ببرند.

پول؛ انگیزه قتل‌ عام خانوادگی در تهران

۲نفر از مقتولان مادر۴۲ساله و دختر ۲۰ساله‌اش بودند و نفر سوم، شوهر صیغه‌ای مادر خانواده بود. اما هیچ اثری از دختر بزرگ خانواده به‌ نام مونا نبود. دختری ۲۴ساله که به‌نظر می‌رسید در این جنایت هولناک نقش داشته است.

ماموران در ادامه متوجه شدند که مادر خانواده‌ سال‌ها پیش از شوهر اولش جدا شده بود. او زنی پولدار بود که به‌گفته همسایه‌ها ۲خودروی مدل بالا داشت. اما نه اثری از خودروها بود و نه وسایل باارزش خانه و محتویات گاوصندوقی که در یکی از اتاق‌ها به چشم می‌خورد. در این شرایط جست‌وجو برای دستگیری دختر بزرگ خانواده آغاز شد. تحقیقات نشان می‌داد که مونا مدتی قبل از شوهرش جدا شده و همراه مادرش(مقتول) زندگی می‌کرد. مأموران ظرف چند ساعت توانستند مخفیگاه وی را شناسایی کنند. مونا در پاتوق پسر مورد علاقه‌اش بازداشت شد و در بازجویی‌ها اسرار این قتل عام خانوادگی در تهران را فاش کرد.

وی ادامه داد: پدر و مادرم سال‌ها قبل از هم جدا شده بودند و من نزد پدرم زندگی می‌کردم و سال‌ها از مادرم بی‌خبر بودم تا اینکه حدود ۴سال پیش او را پیدا کردم و تصمیم گرفتم با مادرم زندگی کنم. با این حال همیشه با هم اختلاف نظر داشتیم و به‌خاطر خواسته‌های عجیبی که از من داشت، از او خسته شده بودم. به همین دلیل، حدود ۲۰روز قبل از جنایت نقشه کشیدیم و قرار شد محسن به همراه ۲نفر از دوستانش به خانه مادرم بیایند و آنها را به قتل برسانند.

او گفت: چند وقت قبل در یکی از پارک‌ها با پسری ۱۹ساله به نام محسن آشنا شدم. با هم قرار ازدواج گذاشتیم اما او بیکار بود و پولی نداشت. به او گفتم مادرم پولدار است و کلی پول و طلا دارد که می‌توانیم همه آنها را تصاحب کنیم، چراکه مادرم رفتار خوبی با من و خواهرم نداشت و دل خوشی از او نداشتم.

نقشه قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در تهران

دختر جوان درباره شب حادثه گفت: حدود ۴۰شب قبل بود. مادرم و شوهرش، محسن را می‌شناختند و او گاهی به خانه ما می‌آمد. آن شب هم شام خرید و به خانه ما آمد تا دور هم بخوریم. محسن داخل غذای مادرم، شوهرش و خواهرم داروهای خواب‌آور ریخته بود. آنها پس از صرف شام دچار خواب‌آلودگی شدند. مادرم و شوهرش به اتاق خواب رفتند و خواهرم روی کاناپه مقابل تلویزیون خوابش برد. وقتی مطمئن شدیم همه خواب هستند در را به روی مجید که از دوستان محسن بود، باز کردیم. دوست دیگر محسن(جوانی که ماجرا را به پلیس لو داد) نیز راننده بود و در صحنه حضور داشت اما نقشی در جنایت‌ها نداشت.

مونا ادامه داد: مجید خواهرم را با سیم شارژر خفه کرد و جسدش را به اتاقش بردیم. بعد تا صبح منتظر نشستیم تا شوهرمادرم از اتاق بیرون بیاید. حدود ۷صبح بود که متوجه شدیم بیدار شده و وقتی از اتاق خواب بیرون آمد، صدایش زدیم. به محض اینکه ناپدری‌ام قدم در اتاق من گذاشت، مجید با گلدان کریستالی به سرش کوبید و او را کشت. دقایقی بعد مادرم که سروصدا را شنیده بود از خواب بیدار شد که مجید مادرم را هم با ضربه جام کریستالی به سرش به قتل رساند.

دستمزد ۳۰۰ میلیونی برای قتل ۳ نفر در تهران

با اعترافات این دختر، متهمان دیگر نیز بازداشت شدند. مجید به ارتکاب ۳ قتل اقرار کرد و گفت قتل‌ها را خودش به تنهایی انجام داده است. وی گفت: مونا و محسن پیشنهاد دستمزد ۳۰۰میلیونی برای ارتکاب این قتل‌ها داده بودند و چون نیاز شدیدی به پول داشتم قبول کردم اما هنوز پولی دریافت نکرده‌ام. بعد از قتل‌ها، مونا و محسن ۲۵۰میلیون تومان پول نقد به همراه مقداری دلار و طلا از داخل گاوصندوق خانه سرقت کردند و قرار شد بعدا دستمزد مرا بدهند. روز بعد از حادثه ما به محل جنایت برگشتیم و یک بشکه پر از اسید تهیه کردیم که اجساد را از بین ببریم اما اجساد زن و شوهر متورم شده بودند و داخل بشکه جا نشدند. فقط جسد خواهر مونا را داخل آن انداختیم در این مدت به فکر راهی بودیم که ۲جسد دیگر را هم از بین ببریم تا اینکه لو رفتیم.

با دستور بازپرس جنایی، متهمان این پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و در ادامه ۲خودروی سرقت‌شده از مادر مونا در یک پارکینگ عمومی و بخشی از طلاهای وی از مخفیگاه متهمان کشف شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.