• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

سریال های نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر : 32390
  • 09 مارس 2021 - 16:00
سریال های نوروز 1400

اگرچه در سال ۹۹ وضعیت سریال سازی به دلیل همه گیری کرونا چندان جالب نبود، اما کارگردان ها در این شرایط هم بیکار ننشستند. نوروز امسال هم قرار است در شبکه های مختلف شاهد پخش سریال های جدید باشیم. همراه ما باشید تا سریال های نوروز ۱۴۰۰ را بشناسید.

سالهاست که تعطیلات عید نوروز با سریال های تلویزیونی گره خورده اند. در چند سال گذشته سریال های بسیاری در ۱۳ روز عید از شبکه های مختلف سیما پخش شدند که بسیاری از آنها درخشان و ماندگار بودند. خاطره های خوشی که پایتخت هرسال برایمان میساخت را هنوز فراموش نکرده ایم.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۰

شبکه های مختلف سیما در تدارک ساخت سریال برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ هستند و بسیاری از این مجموعه ها روزهای پایانی ساخت خود را طی می کنند. به عنوان مهم ترین سریال های نوروز ۱۴۰۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نون.خ

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی سریال نوروزی شبکه یک در سال ۱۴۰۰ است. این سریال که در دو سال گذشته فصل های ۱ و۲ آن را دیدیم، این بار روایتگر ماجراهای جدیدی از اهالی یک روستای کردنشین است. اکبر عبدی و علی صادقی دو بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال نون خ پیوسته اند و در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفای نقش می کنند. گفته شده که در این فصل، تمرکز بیشتری روی دیگر مناطق کردنشین کشور صورت گرفته و قرار است این بار به جز استان کرمانشاه، از کردستان، مهاباد، سردشت و … نیز تصاویری ببینیم.

سریال های نوروز 1400

هشت آباد

یکی دیگر از سریال های نوروز ۱۴۰۰ هشت آباد است که قبلا آن را با نام نوروز رنگی می شناختیم. علی مسعودی کارگردان و اکبر تحویلیان تهیه کننده این سریال هستند. علی مسعودی در این سریال، ماجراهایی از سال دهه شصت را روایت می کند. رابعه اسکویی، حمید لولایی، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… بازیگران سریال هشت آباد هستند.

سریال های نوروز 1400

بوتیمار

شبکه ۳ در نوروز ۱۴۰۰ با سریال بوتیمار مهمان خانه های ما خواهد بود. بوتیمار با نام قبلی ویلا به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی روی آنتن می رود. این سریال که روایتگر داستانی از ماجراهای سفر نوروزی یک کارمند به شمال کشور است، می تواند گزینه خوبی برای سپری کردن شبهای عید، در روزهای کرونا و قرنطینه باشد. تابحال بازیگرانی چون مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صبوری، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق و سامی غریبی گزینه های قطعی بازی در این سریال بوده اند.

سریال های نوروز 1400

سریال همبازی

سریال همبازی به تهیه کنندگی سروش محمد زاده، یکی دیگر از سریال های نوروز ۱۴۰۰ است که شبکه دو آن را پخش می کند. آتیلا پسیانی، دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و امیر کاظمی از بازیگران این سریال هستند. یک ملودرام عاشقانه که بیشتر به موضوع اشتغال جوانان پرداخته است.

سریال های نوروز 1400
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.