• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
25

شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات پایان هفته اعلام شد

  • کد خبر : 32397
  • 09 مارس 2021 - 17:14
شهرهای ممنوعه برای سفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نام شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات، که شامل سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر است را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درخصوص شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات آخر هفته اظهار کرد: پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و بر حسب مصوبه پیشین سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرهای مسافرپذیر مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم را نیز ندارند.

این مقام مسئول تشریح کرد: ممنوعیت های سفر به شهرهای قرمز استان خوزستان و همچنین دیگر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی در سراسر کشور نیز پابرجاست. اعلام شهرهای قرمز و نارنجی از طریق وزارت بهداشت و سامانه ماسک انجام می شود و شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی که سفر به آنها ممنوع است از این دو طریق اقدام کنند.

شیرانی خاطرنشان کرد: تعطیلات پایان هفته فرصت خوبی برای سفر نیست، چرا که علاوه بر وضعیت و نگرانی ها بابت شیوع کرونا، سازمان هواشناسی نیز سطح هشدار نارنجی را نسبت به مداخلات جوی اعلام کرده و ما شاهد آخر هفته ای بارانی و کاهش دما در تعدادی از استان های کشور خواهیم بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  درخصوص اینکه آیا این محدودیت ها در نوروز نیز اعمال می شود بیان کرد: محدودیت های ترافیکی نوروز با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و تا کنون جزئیات قطعی آن اعلام نشده است. آنچه که گفته شد مربوط به حال حاضر است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.