• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

خالی بودن دست های صدا و سیما برای برنامه های نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر : 32435
  • 10 مارس 2021 - 17:03
برنامه های نوروز 1400

هر سال شبکه‌های مختلف تلویزیون تلاش می کنند با فرستادن برنامه های پرمخاطب خود روی آنتن به جمع پربیننده‌ترین‌های نوروز بپیوندند اما شیوع ویروس کرونا باعث به هم خوردن بسیاری از برنامه ریزی ها در سال ۱۴۰۰ شد و تلویزیون در ساعات پایانی شب که پربیننده‌ترین زمان آن است با توشه ای خالی مواجه شده است.

جای خالی دورهمی در برنامه های نوروز ۱۴۰۰

مهم‌ترین  غایب در برنامه های نوروز ۱۴۰۰ ، فصل پنجم برنامه ی «دورهمی» ساخته ی مهران مدیری است. این برنامه از نوروز ٩۶ تا نوروز ٩٩، جزو ویژه ‌برنامه‌های شبکه نسیم و البته پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بود. اما پس از گذشت چهار سال، اولین بار است که شبکه نسیم، نوروز را در نبود یکی از بهترین برنامه هایش یعنی «دورهمی» سپری می‌کند. مهران مدیری مدتی پیش از تولید سری پنجم برنامه با ساختار متفاوت خبر داده بود اما فعلا زمان ساخت فصل بعدی مشخص نشده است.

عصر جدید و اعلام برندگان در شب تحویل سال

مسابقه «عصر جدید» یکی دیگر از برنامه های پر طرفدار تلویزیون است که شیوع ویروس کرونا باعث نیمه کاره ماندن فصل دوم آن شد و در برنامه های نوروز ۱۴۰۰ پخش نخواهد شد. احتیاط برای پیشگیری از ویروس، ضبط سری دوم آن را طولانی و تولید سری سوم را تعطیل کرد. مهرماه امسال ، فراخوان شرکت در سری سوم مسابقه اعلام شد اما موج جدید کرونا و بالا رفتن آمار مبتلایان، بار دیگر وقفه‌ای در «عصر جدید» ایجاد کرد تا در نهایت امکان تولید سری جدید آن، ویژه نوروز فراهم نشد. فینال سری سوم مسابقه قرار است همزمان با عید مبعث پخش و برندگان درشب تحویل سال معرفی شوند.

خندوانه تنها شانس تلویزیون در برنامه های نوروز ۱۴۰۰

تنها برنامه پرمخاطب تلویزیون حالا «خندوانه» است و میتوان گفت تنها شانس تلویزیون در برنامه های نوروز ۱۴۰۰ است. این برنامه معمولا مورد توجه مخاطبان بوده، بنابراین پیش‌بینی این که امسال هم مورد توجه قرار خواهد گرفت، سخت نیست و بازگشت آن به تلویزیون اتفاق مهمی محسوب میشود. رامبد جوان سال گذشته تصمیم گرفت به دلیل شیوع کرونا این برنامه را ویژه نوروز تولید نکند اما امسال به دلیل پایداری شرایط، ضبط سری جدید «خندوانه» را آغاز کرده و قرار است این برنامه آخر هفته‌ها پخش شود.

با توجه به این که «خندوانه» تنها سه شب در هفته، پخش میشود و خبری از «دورهمی» و «عصر جدید» هم نیست، بنابراین کنداکتور شبانه تلویزیون از پخش برنامه‌های پرمخاطب خالی است. احتمالا شبکه نسیم شنبه تا سه‌شنبه ویژه‌برنامه «کودک‌شو» را روی آنتن خواهد برد که این مسابقه هم چندان پربیننده نیست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.