• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
35

معرفی بهترین اپلیکیشن های مسیریاب ایرانی

  • کد خبر : 32437
  • 10 مارس 2021 - 16:54
بهترین مسیریاب های ایرانی

مسیریابی مسئله مهمی در سفرهای درون و برون شهری است. به ویژه با افزایش برنامه های تاکسی اینترنتی و حجم بالای ترافیک شهرها رانندگان به یک راهنما برای انتخاب مسیرهای نزدیک تر و خلوت تر نیاز دارند. برای آشنایی با چند مورد از بهترین مسیریاب های ایرانی ادامه مطلب را دنبال کنید.

تا مدتها بیشتر مردم از waze استفاده می کردند اما این برنامه در کشورمان محدود شده است و دسترسی و اجرای آن مشکلاتی دارد. توسعه دهندگان و برنامه نویسی های ایرانی اما بیکار ننشستند و اپلیکیشن هایی را در حوزه مسیر یابی، طراحی و منتشر کردند. برنامه هایی که قابلیت ها و امکانات متنوعی دارند و به خوبی می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

معرفی بهترین مسیریاب ‌های ایرانی

مسیریاب بلد

احتمالا مشهورترین اپ مسیریاب ایرانی، بلد است. این برنامه با استفاده از داده‌ های محلی طراحی ‌شده است و مناطق داخل کشور را به خوبی می شناسد. رابط کاربری و نقشه پارسی، مسیریاب سخنگو، نمایش اطلاعات ترافیکی به صورت زنده، نمایش پلاک‌ها (فقط در تهران)، تغییر خودکار روز و شب، نمایش دو بعدی و سه بعدی و مصرف باتری بهینه از جمله قابلیت هایی هستند که بلد را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده اند. را نام برد.

بهترین مسیریاب های ایرانی

مسیریاب ایرانی مپ

شاید جالب باشد بدانید که حتی مپ ایرانی هم طراحی شده است. سرویس نقشه و مسیریاب مپ ایرانی به کاربران کمک می کند که محل مورد نظرشان را روی نقشه پیدا کنند. سرورهای این برنامه در داخل کشور قرار دارند و همه اطلاعات موجود بر روی نقشه نیز از داده‌ های بومی تهیه شده اند. بنابراین کار کردن با این اپلیکیشن ساده و دقیق است. در Map ایرانی می توانید اطلاعاتی همچون طرح ترافیک، طرح ترافیک زوج و فرد، نقشه مترو، خطوط اتوبوس BRT و آب و هوا را هم ببینید. در هنگام رانندگی، دوچرخه سواری و حتی پیاده روی می توانید از قابلیت های متنوع این مورد از بهترین مسیریاب های ایرانی بهره مند شوید.

بهترین مسیریاب های ایرانی

مسیریاب دال

سومین مسیریاب ایرانی دال است که به صورت صوتی طراحی شده است. یعنی شما به عنوان کاربر یک سری فرامین صوتی را به این برنامه می دهید و پس از آن مسیریاب، نقشه ‌های فارسی، جست‌وجوی مقصد، ذخیره مورد علاقه‌ها، تخمین زمان رسیدن به مقصد، دستورات راهنما، راهنمای صوتی، مسیریابی، ناوبری در طول حرکت و … را در اختیار شما قرار می دهد.

اپلیکیشن مسیریاب نشان

برویم سراغ یکی دیگر از بهترین مسیریاب های ایرانی که نشان نام دارد. این برنامه یک مسیریاب صوتی است که ترافیک را به صورت زنده نمایش می دهد و مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است. ویژگی جالب نشان این است که سازندگان در آن از نقشه‌ های متن باز استفاده کرده‌ اند و برای بروزرسانی اطلاعات، نیازی به گوگل نیست. نقشه فارسی سراسر ایران، قابلیت جستجوی صوتی، بیشترین جزئیات در نام معابر شهرهای ایران، گزارش اشکالات نقشه، اشتراک ‌گذاری موقعیت مکانی، ثبت مکان‌های شخصی جهت مسیریابی سریع، نمایش دو بعدی و سه‌ بعدی نقشه، نمایش نقشه در دو حالت شب و روز، مسیریابی با توجه به ترافیک آنلاین معابر و یافتن سریع ‌ترین مسیر، دوربین های کنترل سرعت و هشدار نزدیک شدن به دوربین، بخشی از قابلیت های کاربردی هستند که نشان در اختیار کاربران قرار می دهد.

بهترین مسیریاب های ایرانی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32437

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هیچکدومش به درد نمیخوره. قابل اطمینان نیستن. بارها مسیر اشتباه داده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.