• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13

ترفند پنهان کردن شماره در اسنپ

  • کد خبر : 32491
  • 13 مارس 2021 - 15:52
پنهان کردن شماره در اسنپ

اسنپ با فعال کردن قابلیت پنهان کردن شماره تلفن در سراسر ایران، این امکان را برای کاربران ایجاد کرده که به وسیله یک شماره تماس واسط باهم در ارتباط باشند. در ادامه راجع به این سرویس و نحوه فعال سازی آن توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

اپلیکیشن اسنپ به عنوان یک برنامه تاکسی اینترنتی، عملکرد خوبی در چند سال اخیر داشته و افراد زیادی از آن برای رفت و آمد به مسیرهای مختلف درون شهری استفاده می کنند. در چنین شرایطی بسیاری از کاربران دوست ندارند که شماره موبایل آنها در اختیار رانندگان قرار بگیرد. از طرفی بسیاری از رانندگان، به خصوص بانوان هم نمی خواهند که شماره موبایل شان در اختیار مسافران باشد. در چنین شرایطی می توان با استفاده از یک ترفند ساده، شماره را پنهان کرد. پنهان کردن شماره در اسنپ کار سختی نیست. درواقع قابلیتی است که خود اسنپ به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

پنهان کردن شماره در اسنپ با تماس امن

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، اسنپ امکانی را برای کاربران خود، اعم از راننده و مسافر فراهم کرده است که از طریق تماس امن، شماره خود را در دسترس دیگران قرار ندهند. به این ترتیب کاربران از طریق یک شماره واسطه با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. در این حالت نه راننده شماره شما را می ‌بیند و نه شما شماره او را در گوشی خود مشاهده می کنید. تماس امن یک بستر ارتباطی امن است که اسنپ آن را برای افزایش امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آنها طراحی و اجرا کرده است. برای پنهان کردن شماره در اسنپ نیاز به طی مراحل پیچیده نیست.

نحوه فعال سازی تماس امن در اسنپ‌

برای این که بتوانید از قابلیت تماس امن در اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید، به گفته ی خود اسنپ، باید با شماره ای که حساب کاربری دارید، کد ۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید. پس از ارسال این کد پیامکی حاوی متن فعال شدن سرویس تماس امن برای شما ارسال می ‌شود. از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان ‌سازی می ‌شود و در صورت برقراری تماس شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را مشاهده می کنید. راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را در گوشی خود می بیند. البته اخیرا در نسخه های جدید اسنپ، گزینه ای تحت عنوان تماس امن اضافه شده است که می توانید از آن گزینه هم برای پنهان کردن شماره در اسنپ استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32491

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.