• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
22

ممنوع الکار شدن محمود بصیری به علت شباهت با رئیس جمهور

  • کد خبر : 32506
  • 13 مارس 2021 - 17:22
ممنوع الکار شدن محمود بصیری

محمود بصیری ؛ بازیگر پیشکسوت و خاطره ساز تلویزیون و سینما ، در مصاحبه ای با خراسان در رابطه با روزهای خانه نشینی و ممنوع الکار شدن بخاطر شباهت ظاهری با محمود احمدی نژاد صحبت کرد که بخشی از این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

نزدیک به هشت سال از دولت آقای محمود احمدی نژاد میگذرد. محمود بصیری در این مدت در کارهای کمی حضور داشته و انگار که در این کشور نبوده است! مثلا او اوایل امسال برای عید نوروز ، نقش کوتاهی درباره کرونا بازی کرد که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد. بصیری میگوید که بعد از دولت محمود احمدی نژاد هم هیچ کسی سراغش را نگرفته است: «مسئولان وقتی کارهای تبلیغاتی دارند سراغ ما می‌آیند اگرنه کاری به کارمان ندارند. به قول شاعر ، معرفت دُر گرانی است به هرکس ندهند… »

ممنوع الکار شدن محمود بصیری از زبان خودش

از محمود بصیری می‌پرسم بعد از ماجرای ممنوع التصویری و دولت احمدی نژاد آیا با آدم‌های سیاسی دیگر هم ارتباط داشته و می‌گوید: «یک بار ، من را صدا زدند و گفتند می‌خواهیم یک کار تبلیغاتی برای یکی از نامزدهای ریاست جمهوری بسازیم. رفتم و صحبت کردیم. یک لحظه شنیدم کارگردان می‌گوید برای من کاپشن آقای احمدی نژاد را بگیرند. همین را که شنیدم ، گفتم این کار من نیست. آن‌ها می خواستند با مسخره بازی برای یک ستاد دیگر تبلیغ کنند. یادش بخیر ، آقای احمدی نژاد یک سال قبل از رفتنش ، من را به مراسمی دعوت کرد. در میان همه مهمانان ، آقای احمدی نژاد به طرفم آمد و پرسید که چرا بازی نمیکنی؟ من هم نگفتم که به خاطر خودتان بیکار شده‌ام.»

از محمود بصیری می پرسم آیا بعد از این همه سال بیکاری ، محمود احمدی نژاد را حلال می‌کند؟ محکم می گوید: «بله. پس معرفت‌مان کجاست؟ یاد گرفته‌ام که هیچ بدی را با بدی تلافی نکنم. چون اگر بدی کنم پس من هم آدم بدی هستم. من احمدی نژاد را می‌بخشم. حتی حاضرم نقشش را بازی کنم. فقط باید خودش نامه‌ بنویسد و اجازه دهد که بازی کنم.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.