• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
19

مخفی کردن پست های تکراری در اکسپلور اینستاگرام

  • کد خبر : 32549
  • 14 مارس 2021 - 17:17
مخفی کردن پست تکراری اکسپلور اینستاگرام

تقریبا بیشتر کاربران اینستاگرام دقایقی را به گشتن در اکسپلور و دیدن پست هایی با موضوعات مورد نظرشان اختصاص می دهند. در این میان همه ما با پست هایی مواجه می شویم که هیچ علاقه ای به موضوع آنها نداریم. مثل پست های تبلیغاتی، صفحه های خبری زرد، صفحات ورزشی، فن پیج ها و به طور کلی پست هایی که جزو علاقه مندی های ما نیستند. خبر خوب این که می توان چنین پست هایی را حذف کرده و از شر آنها خلاص شد. در ادامه نحوه مخفی کردن پست های تکراری در اکسپلور اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

پنهان کردن پست های تکراری و مزاحم در اکسپلور اینستاگرام

برای مخفی کردن پست های مزاحم در اکسپلور اینستاگرام ، یک روش ساده و راحت وجود دارد. البته این روش تنها مربوط به اکسپلور است و در بخش های دیگر کاربرد ندارد. روی پستی که مزاحم است و می خواهید پنهان شود ضربه بزنید. سپس آیکن سه نقطه بالا را بزنید تا یک منو نمایش داده شود. در این منو، گزینه not interested را انتخاب کنید. شما با این کار به اینستاگرام اعلام می کنید که علاقه ای به چنین پست هایی ندارید. در نتیجه دیگر پست انتخابی و پست های مشابه آن را در اکسپلور نمی بینید. اگر از مخفی کردن پست های تکراری در اکسپلور اینستاگرام پشیمان شدید، گزینه undo را بزنید تا همه چیز به حالت اول بازگردد.

مخفی کردن پست تکراری اکسپلور اینستاگرام
مخفی کردن پست تکراری اکسپلور اینستاگرام

علت نمایش پست‌های تکراری در اکسپلور اینستاگرام چیست؟

حالا که با روش مخفی کردن پست های تکراری در اکسپلور اینستاگرام آشنا شدید، شاید جالب باشد بدانید که اصلا چرا چنین پست هایی نمایش داده می شوند. اینستاگرام تصاویری را در اکسپلور نشان می دهد که تصور می کند شما به آنها علاقه مند هستید. بر اساس الگوریتم این اپلیکیشن، ممکن است شما قبلا پست مشابهی را لایک کرده باشید، کامنت گذاشته باشید، به اشتراک گذاشته باشید. در این صورت پست های مرتبط در اکسپلور شما نمایش داده می شوند. این الگوریتم در مورد افرادی که فالو کرده اید هم در جریان است. بنابراین اگر می خواهید پست هایی که دوست ندارید در اکسپلور شما نباشند، بهتر است اصلا سمت آنها نروید!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.