• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

مرد شاهرودی پس از قتل دختر ۱۲ ساله اش خودکشی کرد

  • کد خبر : 32580
  • 15 مارس 2021 - 14:30
قتل دختر 12 ساله توسط پدرش

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل دختر ۱۲ ساله ای به نام آریانا توسط پدرش خبر داد. این مرد ۳۵ ساله پس از به قتل رساندن دخترش خود را حلق‌آویز کرده و به زندگیش پایان می‌دهد.

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بیان کرد: ساعت ۱۲:۱۳ روز گذشته در تماس مردمی با ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌های پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود بی‌درنگ ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در ادامه افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه خانمی با مراجعه به مأموران اعلام کرد حدود دو ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت همسر و دخترش پاسخگوی تلفن و آیفون منزل نیستند.

وی اظهار کرد: خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن درب منزل بود و این موضوع ظن و شک مأموران را افزود و پس از هماهنگی‌های لازم ماموران آتش‌نشانی و پلیس وارد منزل شدند.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه‌های تلخ و دلخراش مواجه می‌شوند، جسد دختری ۱۲ ساله روی تخت خواب و مردی حلق‌آویز!

وی یادآور شد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق همچنین دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ی قتل این دختر معصوم توسط پدرش قوت گرفت. پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دختر ۱۲ ساله اش را روی تخت خواب اتاقش به قتل می‌رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص علت و انگیزه این جنایت هولناک نیز گفت: این خانواده چند ماهی هست از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا هیچگونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.