• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

قتل همسر و پسر توسط پدر خانواده در ممسنی | مادر برای نجات پسرش جان داد

  • کد خبر : 32583
  • 15 مارس 2021 - 14:27
قتل همسر و پسر در ممسنی

مرد ۵۴ ساله اهل ممسنی که با پسر خود درگیر شده بود و قصد داشت با تفنگ شکاری وی را به قتل برساند، اما مادر خانواده میان آنها پرید و تیر به او و پسرش اصابت کرد و موجب مرگ آنها شد. این مرد در صحنه حادثه و هنگامی که وحشتزده به اجساد همسر و پسرش خیره شده بود دستگیر شد.

چند روز پیش به مأموران پلیس شهرستان ممسنی در استان فارس خبر رسید که از خانه‌ای در این شهر صدای شلیک گلوله شنیده شده است. تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و پس از ورود به داخل خانه، با اجساد غرق در خون زنی ۴۵ ساله و پسر ۲۵ ساله‌اش روبه‌رو شدند. هر دوی آنها هدف شلیک گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و جانشان را از دست داده بودند.

پدر خانواده درحالی‌که یک قبضه سلاح شکاری در دست داشت و وحشتزده به اجساد همسر و فرزندش خیره شده بود در صحنه حادثه بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

اعترافات پدر خانواده درباره قتل همسر و پسر در ممسنی

پدر خانواه در تشریح جزئیات قتل همسر و پسر خود گفت: مدت‌ها بود که با پسرم بر سر کارهایی که انجام می‌‌داد اختلاف داشتم. دقایقی قبل وقتی دیدم که او همچنان به کارهایش ادامه می‌دهد و حاضر نیست به حرف من گوش کند با او درگیر شدم. در این درگیری چنان عصبانی شدم که سراغ سلاح شکاری که در خانه داشتم رفتم و آن را برداشتم و گلوله‌ای داخلش قرار دادم.

وقتی اسلحه را به سمت پسرم نشانه گرفتم و انگشتم را روی ماشه بردم، همسرم فریادزنان به سمت ما دوید و بین من و پسرم قرار گرفت. اما دیگر دیر شده بود و ناگهان گلوله شلیک شد و ساچمه‌های تیر شکاری به بدن همسر و پسرم اصابت کرد و آنها روی زمین افتادند و جانشان را از دست دادند. با دیدن این صحنه شوکه شدم و همانجا خشکم زده بود تا اینکه همسایه‌ها که متوجه ماجرا شده بودند پلیس را خبر کردند و وقتی به‌خودم آمدم که مأموران وارد خانه‌ام شده بودند.

طبق گفته سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس، قاتل ۵۴ساله پس از اعتراف به ارتکاب جنایت دستگیر شد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.