• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

انتقاد محمدرضا احمدی از افزایش حضور گزارشگران بی‌تجربه در تلویزیون

  • کد خبر : 32735
  • 18 مارس 2021 - 13:17
انتقاد محمدرضا احمدی

محمدرضا احمدی ، گزارشگر توانای فوتبال در اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی به عنوان بهترین گزارشگر شناخته شد، سپس به انتقاد تند علیه مدیر شبکه ی سه سیما پرداخت و از افزایش حضور گزارشگران فوتبال بی‌تجربه در تلویزیون انتقاد کرد.

این گزارشگر و مجری برنامه های فوتبالی گفت: «من ده سال در تلویزیون و هفده سال در رادیو کار کردم و واقعا پوستم کنده شد. یک پیغام برای آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش دارم که تو را به خدا بگذارید بچه‌های گزارشگر پله پله بیایند بالا. ما خیلی اذیت شدیم تا توانستیم یک بازی زنده گزارش بکنیم. من بعد از یک سابقه هفت ساله در رادیو، دو یا سال بازیهای ضبطی نیمه شب که همه خواب بودند گزارش می‌کردم که تازه می‌گفتند خیلی افتضاحی و باید بروی تمرین کنی اما حالا دوستان به راحتی بازی زنده را گزارش می‌کنند! می‌ترسم که شأن این حرفه مقدس از بین برود. چون ما دنبال شغلش نیستیم فقط به عنوان یک هنر ازش یاد می‌کنیم اگر ما جزو هنرمندان حساب بشویم.»

جایزه بهترین برنامه تلویزیونی به عادل فردوسی پور رسید

در این جشنواره، برنامه ی ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فروسی پور با آرای مردمی جایزه ی بهترین برنامه ی ورزشی را از آن خود کرد.

عادل فرودسی پور در سخنرانی کوتاه گفت: خوشحالم که این جایزه را از مردم عزیز گرفتم و قدردان مردم هستم؛ تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ در هنگام خروج از محل اختتامیه جشنواره، در گفتگو با خبرنگار از کسب جایزه امشب ابراز خوشحالی کرد و آن را به همکاران خود در برنامه فوتبال ۱۲۰ هدیه کرد.

انتقاد محمدرضا احمدی

واکنشی فردوسی پور به انتقاد محمدرضا احمدی

او نیز در جواب خبرنگاران که نظر او را درباره ی انتقاد محمدرضا احمدی پرسیده بودند جواب داد: نو کامنت.

عادل فردوسی پور دوسال می شود که به علت اختلاف با مدیر شبکه ی سه برنامه ی پرطرفدار نود را روی آنتن نمی برد و در این دو سال فقط فینال آسیا را از صفحه رسمی اینستاگرام AFC گزارش کرده است.

عادل فردوسی پور به اتفاقات سکوت می کند اما همچنان محبوبیت او در میان مردم بیشتر می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.