• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
30

همه چیز درباره اپلیکیشن Clubhouse

  • کد خبر : 32797
  • 24 مارس 2021 - 17:19
اپلیکیشن Clubhouse

احتمالا این روزها نام اپلیکیشن Clubhouse را زیاد شنیده اید. این برنامه البته مدت زیادی نیست که عرضه شده است و محبوبیت نسبتا بالایی پیدا کرده است. شاید دوستان تان شما را به این برنامه دعوت کرده باشند یا در مورد آن صحبت کرده باشند.

کلاب هوس نوعی برنامه اجتماعی است که بیشتر بر پایه صورت طراحی شده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه و کاربرد آن داشته باشید، این مقاله به شما کمک می کند. در ادامه اپلیکیشن Clubhouse را بیشتر معرفی می کنیم تا بدانید که توسط دوستان خود به چه برنامه ای دعوت شده اید!

اپلیکیشن Clubhouse چیست؟

کلاب هاوس درواقع یک برنامه گفتگوی صوتی است که در حال حاضر تنها نسخه iOS آن عرضه شده است. در این برنامه کاربران می توانند بحث و مکالمه هایی صوتی با موضوعات مختلف را میزبانی کرده و به آنها بپیوندند. طراحی نرم افزار به گونه ای است که لیستی از اتاق ها یا Rooms در آن ایجاد شده است و شما به عنوان کاربر می توانید به یکی از آنها ملحق شده و یا یک روم مختص خودتان داشته باشید. جالب تر این که هر اتاق دارای یک موضوع متفاوت است که اغلب توسط یک متخصص یا پیشگام در همان زمینه میزبانی می شود. شاید اپلیکیشن Clubhouse برای افرادی که از فضای تصویری اینستاگرام خسته شده اند پیشنهاد خوبی باشد. چون هیچ ویدئو، تصویر و حتی متنی در این فضا نیست. همه چیز صداست و افراد از طریق ویس با یکدیگر در ارتباط هستند؛ نوعی پادکست زنده!

کاربران Clubhouse چه کسانی هستند؟

درواقع اپلیکیشن Clubhouse از وقتی مشهور شد که افرادی همچون Drake ،Virgil Abloh و حتی Oprah در آن حضور پیدا کردند. بر اساس گزارش های ارائه شده، برنامه کلاب هاوس اکنون میزبان ۱۰٫۱ میلیون کاربر است. حتی بسیاری از مجری های پادکست محبوب و ستاره های رسانه های اجتماعی مانند Lindsey Metselaar و Serena Kerrigan هم این اپلیکیشن را نصب کرده اند. انحصاری بودن اپلیکیشن کلاب هاوس باعث شده است که کاربران احساس امنیت کنند و از استفاده از این برنامه رضایت داشته باشند.

چگونه در کلاب هاوس عضو شویم؟

اگر کاربر اندروید هستید باید بدانید که اپلیکیشن Clubhouse هنوز به صورت رسمی برای این سیستم عامل ارائه نشده است. اما برای عضویت در کلاب هاوس، باید از طرف شخص دیگری دعوت نامه دریافت کنید. اگر دعوت نامه کلاب هاوس را دریافت کنید، می توانید این دعوت را برای چهار نفر از دوستان خود نیز ارسال کنید. پل دیویدسون، مدیر کلاب هاوس، وعده داده است که این برنامه در نهایت برای همه، از جمله کاربران اندروید قابل استفاده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.