• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

دوری کلاه قرمزی از تلویزیون

  • کد خبر : 32814
  • 26 مارس 2021 - 0:58
کلاه قرمزی

امسال سومین سال پیاپی است که مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» از قاب تلویزیون دور است. مجموعه ای که انگار عادت کرده بودیم در ایام نوروز هر شب ساعت ٢١:٣٠ به تماشای آن بنشینیم و از دنیای عجیب و غریب خودمون فاصله بگیریم و یک ساعت با عروسک هایی از دنیای خیال زندگی کنیم.

سومین سال دوری کلاه قرمزی از تلویزیون

اما حالا وارد سومین سالی شدیم که سری جدید این مجموعه نمایشی روی آنتن نمی‌رود و مخاطبین زیادی از روزهای قبل تا همین امروز پیگیر ساخت «کلاه قرمزی» بودند و هستند اما جوابشان یک جمله کوتاه است  امسال کلاه قرمزی‌ نداریم.

در سه سال اخیر برای ساخت این مجموعه ، همیشه کش مکش های زیادی میان صدا و سیما و خالقان «کلاه قرمزی‌» وجود داشته اما ایرج طهماسب دیگر ترجیح داده حتی برای ساخت سری جدید این مجموعه ، وارد مذاکره با صدا و سیما هم نشود چون گویا از همان اول ، آخرش را می‌داند…

مشکلاتی که باعث دوری‌ کلاه قرمزی‌ از تلویزیون شد

از پیشنهاد جذب اسپانسر توسط صدا و سیما برای «کلاه قرمزی‌» و عدم پذیرش آن توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی تا مشکلات استودیو و پخش و ممیزی و… باعث شده تا سری جدید این مجموعه تا اطلاع ثانوی پخش نشود.

اما یک نکته مهم را لازم است باردیگر بازگویی کنیم که مجموعه «کلاه قرمزی» از سال ٨٨ تا ٩٧ که پخش آن ادامه داشت ، در تمامی این ٩ سال همیشه پرمخاطب ترین مجموعه ی رسانه ملی در ایام نوروز بوده و این یعنی بینندگان «کلاه قرمزی‌‌» ، طیف گسترده ای از جامعه هستند که ترجیح می‌دادند هر جایی و هرطور که شده این مجموعه را در ساعت پخشش از تلویزیون تماشا کنند.

پ. ن: رسانه ملی ، امسال تصمیم گرفته در ایام عید ، هر شب ساعت ١ بامداد گلچینی از «کلاه قرمزی» که در سالیان قبل تولید شده را باردیگر روی آنتن بفرستد تا شاید به این واسطه بازهم بتواند بسیاری از مخاطبین همیشگی این برنامه را پای تلویزیون بنشاند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.