• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

علت مرگ آزاده نامداری؛ قتل یا خودکشی؟

  • کد خبر : 32849
  • 28 مارس 2021 - 16:39
مرگ آزاده نامداری

در تاریخ ۷ فروردین سال ۱۴۰۰ جسد بی جان آزاده نامداری در محدوده سعادت آباد تهران کشف شد و تحقیقات پلیس برای یافتن علت مرگ مشکوک آزاده نامداری آغاز شد.

ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه روز گذشته (شنبه) مادر آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از وی خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن در خانه با جسد او مواجه می شود. هنوز علت دقیق فوت آزاده نامداری مشخص نشده است

جسد آزاده نامداری کالبدشکافی شد

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: انتقال جسد مرحومه آزاده نامداری به پزشکی قانونی انجام شده و علت مرگ وی پس از نتایج به دست آمده از نمونه برداری‌ها و آزمایش‌های لازم اعلام خواهد شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد : از نظر تشخیص هویت و شناسایی جسد هیچ گونه ابهامی وجود ندارد و جسد متعلق به آزاده نامداری است.

دکتر فروزش تشریح کرد: همکاران متخصص پزشکی قانونی اقدامات لازم در خصوص تعیین علت فوت را انجام خواهند داد و بسته به اینکه چه نوع آزمایشی برای تعیین علت فوت نیاز باشد نمونه های لازم برداشته می شود و سپس متخصصان مربوطه با استفاده از نتایج این آزمایش ها علت فوت را به مرجع قضایی اعلام می کنند.

این مقام مسئول افزود: در معاینه ظاهری جسد هیچ گونه آثار ظاهری ضرب و جرح مشاهده نشده است. زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود ۲۴ تا ۳۶ ساعت قبل بوده است.

مرگ آزاده نامداری

آزاده نامداری باردار بود؟

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران عنوان کرد: بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری یافت نشد.

آزاده نامداری به قتل نرسیده است

مرگ آزاده نامداری در در برج معروف خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران در حالی رقم خورد که با وجود گذشت ساعت ها اما و اگر های زیادی دارد چرا که دقیقا نمی توان حدس زد علت مرگ چیست؟! اما اتفاقی که قطعی اعلام شده است اینکه آزاده نامداری به قتل نرسیده است و گزینه قتل آزاده نامداری که می توانست حواشی و شاخه های بسیاری را پیش روی بازپرس ویژه قتل تهران و مامواران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بگذارد دیگر مطرح نیست!

مرگ آزاده نامداری

آزاده نامداری خودکشی کرده است؟

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

۲ روز از خانه آزاده نامداری‌ سر و صدایی می شنیدم!

یکی از همسایگان آزاده نامداری به مدیر برج می گوید:«من همسایه بالایی شان هستم.دو روزی می شد که از خانه آنها سر و صدا می آمد.سر و صداها خیلی زیاد بود و من نیمه شب نمی توانستم به شما در واتس آپ پیام بدهم.اول فکر کردم که صدا از طبقه بالا است اما بعد فهمیدم که سر و صدا از طبقه پایین بود.» البته این ادعاها مورد تایید نیست.

همسر آزاده نامداری در زمان مرگ او کجا بود؟!

در بررسی ها مشخص شد آزاده نامداری در خانه تنها بوده است و اثری از سجاد عابدی شوهرش و دخترکوچولویش نیست که ماموران تجسس کلانتری شهرک غرب از مادر آزاده نامداری شنیدند سجاد عابدی به همراه دختر خردسالشان ۲ روز پیش به چالوس رفته اند و ازاده نامداری بخاطر مشغله کاری در این سفر همراه آنها نبوده است.

مرگ آزاده نامداری

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

شروع کار آزاده نامداری‌ در شبکه کرمانشاه

آزاده نامداری همکاری اش را با شبکه زاگرس کرمانشاه شروع کرد و سپس با کمک مجری معروف اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خ مستقیم شبکه تهران اجرا را شروع کرد.

او در سال ۸۴ به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع فعالیت کرد که این برنامه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن سال ۸۸ به اجرای خود در این برنامه پایان داد. در ادامه در برنامه غیرمنتظره مجری شد.

آزاده نامداری‌ در برنامه غیرمنتظره

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

اجرای آزاده نامداری در تلویزیون

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

مرگ آزاده نامداری

آزاده نامداری در برنامه خانمی که شما باشی

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

آزاده نامداری‌ در فیلم سینمایی مالاریا

نامداری در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت.

او همچنین کتابی در سال ۱۳۹۵، در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

ازدوج آزاده نامداری با فرزاد حسنی و طلاق

آزاده نامداری در اردیهشت سال ۹۲ در کنسرت فرزاد فرزین، ازدواج خود را رسانه ای کردند و در تاریخ ۶ تیر همان سال به عقد هم در آمدند که خطبه عقد آنها را سید حسن خمینی خواند. این دو بعد از یک سال و در خرداد سال ۹۳ از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۹۳ آزاده نامداری خبر طلاق را رسانه ای کرد.

آزاده نامداری یک عکس با چشم کبود از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که فرزاد حسنی با خشونت با او رفتار کرده است و این دلیل جدایی آنها بوده است.

مرگ آزاده نامداری

ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی

او هم اکنون با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرده است. پدر سجاد عبادی رییس سازمان ملی جوانان دولت سید محمد خاتمی بود. در تاریخ مهر سال ۹۴ پستی مبنی بر ازدواج دومش منتشر کرد. این دو در سال ۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.