• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

۵ فیلم برتر از جانی دپ که نباید از دست داد!

  • کد خبر : 32971
  • 03 آوریل 2021 - 13:05
بهترین فیلم های جانی دپ

جانی دپ، هنرپیشه مشهور و البته محبوب هالیوود شاید به اندازه بسیاری از دیگر بازیگران پرکار نبوده باشد. او بیشتر گزیده کار می کند و نقش آفرینی های ماندگاری را از خود به جای گذاشته است. او البته کارش را با موسیقی آغاز کرد و بعدها وارد حوزه سینما شد. در ادامه بخشی از بهترین فیلم های جانی دپ را معرفی می کنیم تا در تعطیلات عید، سری به این آرشیو بی نظیر بزنید.

تهیه کنندگی، بازیگری و حتی صداپیشگی، بخشی از کارهایی هستند که جانی دپ در هالیوود انجام داده و می دهد. البته جانی دپ در ابتدای کارش درخشان تر بود و فیلم هایی که بعدها در آنها بازی کرد، چندان شناخته شده نیستند. دپ تاکنون ۱۰ بار نامزد دریافت گلدن گلوب شده است و نهایتا بازی در فیلم سویینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت، گلدن گلوب را به او هدیه داد! همچنین او سه بار نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شده است. حاشیه های زندگی مشترک جانی دپ با امبرهرد اگرچه او را با چالش هایی مواجه ساخت، اما جذابیت ظاهری و بازی های فوق العاده اش همچنان محبوبیت او را افزایش می دهند.

بهترین فیلم های جانی دپ

گریان Cry-Baby

گریان یکی از اولین فیلم هایی است که جانی دپ در آن بازی کرد و حسابی سر و صدا به راه انداخت. جان واترز این فیلم را در سال ۱۹۹۰کارگردانی کرد تا یک کمدی رمانتیک موزیکال با بازی ستاره نوظهور هالیوود بسازد. جانی دپ در این فیلم، نقش یک جوان عصیانگر دهه‌ پنجاهی را بازی کرد که با دوستانش به خرده خلاف مشغول هستند. وید واکر که او را با لقب گریان می شناسند، سردسته گروه است و در ماجرای عشقی با یکی از هم کلاسی هایش و حسادت اطرافیان چالش های جذابی را رقم می زند.

بهترین فیلم های جانی دپ

ادوارد دست‌قیچی  Edward Scissorhands

ادوارد دست قیچی یکی از بهترین فیلم های جانی دپ است و بسیاری دپ را با این شاهکار تیم برتون می شناسند. این فیلم درواقع یک فانتزی عاشقانه است که همچنان طرفداران زیادی دارد. پیرزنی که در حال تعریف کردن داستانی برای نوه اش است، از مردی به نام ادوارد می گوید. مردی که روزی توسط یک مخترع ساخته می شود و قبل از کامل شدن، مخترع آن می میرد. به همین دلیل دست های ادوارد به شکل تیغه های قیچی باقی می مانند. ماجرا از جایی جذاب می شود که بین ادوارد و زنی که او را به شهر می برد، رابطه ای عاطفی شکل می گیرد. جانی دپ در این فیلم، احساسات یک مرد با ظاهری عجیب را به بهترین شکل به تصویر می کشد

بهترین فیلم های جانی دپ

اد وود  Ed Wood

اد وود یکی دیگر از بهترین فیلم های جانی دپ است که در آن با تیم برتون همکاری کرده است. در این فیلم، به بخشی از زندگی اد وود، کارگردان و نویسنده آمریکایی اشاره شده است. ادوود فیلم های ترسناک میساخت و همیشه به دلیل زیبایی ‌شناسی افتضاح و اشتباه‌ های تکنیکی فیلم‌ هایش مورد تمسخر قرار می ‌گرفت. بسیاری معتقد هستند که فیلم اد وود، درواقع نوعی بزرگداشت برای بدترین کارگردان هالیوود بوده است!

بهترین فیلم های جانی دپ

دانی براسکو  Donnie Brasco

در فیلم دانی براسکو بود که آرزوی بسیاری از طرفداران جانی دپ محقق شد و او با آل پاچینو هم بازی شد. داستان مردی به نام لفتی (با بازی آل پاچینو) که یک گنگستر میان سال است و پس از آشنایی با دانی، تحت تاثیر رفتار او قرار می گیرد. دانی یک دلال الماس را که به نظر می ‌رسد سر لفتی کلاه گذاشته تهدید می ‌کند. داستان زمانی به نقطه اوج می رسد که متوجه می شویم دانی پلیس مخفی اف بی آی است. به دلیل ارتباط خوبی که بین دانی و لفتی برقرار می شود، دانی به او اصرار می کند که به زندگی تبهکاری پایان دهد. اینجاست که گنگستر پیر داستان به دانی مشکوک می شود و او را می آزماید.

بهترین فیلم های جانی دپ

دزدان دریایی کاراییب  Pirates of the Caribbean

مگر می شود از بهترین فیلم های جانی دپ صحبت کرد و اشاره ای به شاهکار بازی او یعنی دزدان دریایی کاراییب نکرد؟ فرنچایز جک اسپارو که به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های دنباله دار در چند سال اخیر شناخته می شود. دزدان دریایی کاراییب، نفرین مروارید سیاه، با حمایت والت دیزنی و جری بروکهایمر ساخته شد و کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ در آن غوغا به پا کرد. جک اسپارو یک دزد دریایی بدجنس، طعنه‌ زن و بامزه است که دردسرهای شیرین و جذابی در طول فیلم دارد. دشمنی دیرینه او با کاپیتان باربوسا صحنه های بی نظیری را خلق می کند که نمی توان دید و نخندید. اگر این چندگانه جذاب را هنوز ندیده اید، حالا بهترین زمان است!

بهترین فیلم های جانی دپ
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.