• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

اعلام علت مرگ آزاده نامداری توسط پزشکی قانونی

  • کد خبر : 33040
  • 05 آوریل 2021 - 11:06
علت مرگ آزاده نامداری

کارشناسان پزشکی قانونی پس از ۸ روز، علت مرگ آزاده نامداری را مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان اعلام کردند.

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد و جسد وی برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

«مرگ بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان». این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که به بازپرس جنایی اعلام شد.

با توجه به برگه نسخه ای که در خانه آزاده نامداری به دست آمد مشخص شد که مجری تلویزیون قرص های زیادی خریدار کرده است که تاریخ آنها برای ۲ روز قبل از پیدا شدن جسدش است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری پس از خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از ۱۰۰ عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

با توجه به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت دارویی و پیدا شدن دست نوشته های آزاده نامداری احتمال می رود این مجری تلویزیون خودکشی کرده باشد که این فرضیه پررنگ ترین فرضیه پلیسی است.

دست نوشته آخر آزاده نامداری

تیم جنایی در بررسی خانه آزاده به دست نوشته ای از مجری تلویزیون رسیدند که دل نوشته ای برای دخترش گندم بود و با دخترش گندم درد و دل کرده بود.

آزاده در این دست نوشته گلایه هایی داشت که در آن برای دخترش نوشته بود و در خصوص تقسیم اموالش حرفهایی زده بود.

ماجرای باردار بودن آزاده نامداری چه بود؟

پس از اعلام خبر فوت آزاده نامداری شایعاتی مبنی بر باردار بودن این مجری تلویزیون مطرح شد و برخی از دوستان آزاده نامداری با توجه به فیلم منتشر شده پیام تبریک نوروز ۱۴۰۰ آزاده نامداری عنوان کردند که آزاده ۸ ماهه حامله است.

این ادعا در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی در همان بررسی های ابتدایی در صحنه جرم اعلام کردند که آزاده نامداری باردار نیست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.