• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

تصادف مرگبار سوزوکی با کامیون در بزرگراه آزادگان

  • کد خبر : 33079
  • 06 آوریل 2021 - 10:23
تصادف سوزوکی با کامیون بزرگراه آزادگان

تصادف خودرو سوزوکی با کامیون در بزرگراه آزادگان تهران منجر به کشته شدن ۲ نفر شد، همچنین در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درخصوص تصادف مرگبار سواری سوزوکی با کامیون در بزرگراه آزادگان ،  اظهار کرد: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: این حادثه ظهر امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از بلوار خلیج به وقوع پیوسته است.

جلال ملکی افزود: دقایقی پس از وقوع حادثه نیروهای آتش‌نشانی پس از تماس با سامانه ۱۲۵ به محل اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه سواری سوزوکی با ۳ سرنشین با کامیون حامل بار برخورد کرده است.

۲ کشته و ۱ مصدوم در تصادف سوزوکی با کامیون بزرگراه آزادگان

این مقام مسئول درباره نحوه وقوع این تصادف مرگبار در تهران بیان کرد:‌ در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سوزوکی، با سه سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو که بار داشته برخورد کرده است. بر اثر این حادثه خودرو سوزوکی آسیب می‌بیند و تقریبا بخش زیادی از سقف خودرو کنده و قسمت جلو و اتاق خودرو نیز متلاشی می‌شود. یک آقا و دو خانم سرنشین سوزوکی بودند. راننده آقا در خودرو ویران شده،‌ پشت فرمان محبوس شده بود و افراد عبوری پیش از رسیدن آتش نشانان دو خانم سرنشین را از خودرو خارج کرده بودند.

وی افزود:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده را که مردی حدودا ۶۰ ساله بود از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. از دو خانمی که از داخل خودرو خارج کردند نیز یک زن حدودا ۳۰ ساله جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داده بود. سرنشین دیگر که خانمی تقریبا ۵۰ ساله بود دچار مصدومیت شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.