• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

جزییاتی از نحوه شهادت دو محیط‌بان زنجانی | شکارچیان با سلاح جنگی شلیک کردند

  • کد خبر : 33082
  • 06 آوریل 2021 - 11:12
شهادت دو محیط‌بان زنجانی

دو محیط‌بان زنجانی شب گذشته بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی هنگام تعقیب و گریز بین افراد ناشناس و محیطبانان، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از شهادت دو محیط‌بان استان زنجان به نام‌های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی که بر اثر تعقیب و گریز شکارچیان در منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، خبر داد.

سرهنگ محبت خانی درخصوص جزئیات شهادت محیط‌بان زنجانی تشریح کرد: ماجرا به این صورت بود که این دو محیط‌بان به یک گروه شکارچی که سوار نیسان بودند بر می‌خورند و این موضوع را با بی‌سیم به محیط‌بانی و نیروهای دیگر اطلاع می‌دهند و اعلام نیاز برای نیروی کمکی می‌‌کنند، نیروهای کمکی به منطقه می‌رود، که ساعت ۸ شب بوده، اما هر چه با این دو محیط‌بان تماس گرفته می‌شود جوابی نمی‌دهند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست اظهار کرد: پیکر آنان در اختیار پلیس است و به احتمال قوی این دو محیط‌بان دیشب ساعت ۸ شب شهید شدند، چون از آن ساعت بعد هرچه گشتیم این دو نفر را پیدا نکردیم و دیگر وقتی که هوا روشن شده بود، پیکر آنها را پیدا کردیم.

وی افزود: احتمال می‌دهیم از همان ۸ شب که جواب ندادند، شکارچی‌ها آنها را زده باشند و شهید شده باشند. شکارچیان با سلاح جنگی به آنها شلیک کرده بودند.

دستگیری یکی از مظنونان حادثه شهادت دو محیط‌بان زنجانی

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد: در این رابطه یک مظنون تاکنون بازداشت شده است و تحقیقات برای دستگیری افراد دیگر در حال انجام بوده و اطلاعات لازم در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی امنیت جامعه را به مخاطره بیندازد. پلیس تا حصول نتیجه با جدیت موارد را بررسی می‌کند و قطعاً با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

شهادت دو محیط‌بان زنجانی
شهادت دو محیط‌بان زنجانی
شهادت دو محیط‌بان زنجانی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.